Någon som har sett?
Jag försöker varje morgon, eller natt snarare, få syn på den dära ångvälten, eller tåget, som kör omkring i sängen på natten. Det är ju lite konstigt att det bara är jag som märker det! Jag menar, så ont som jag har efter en natts ständigt påkörning, så bode ju min man också bli lite överkörd? Eller hur! Tänk om jag finge få tag på lokföraren, och skälla lite på honom! Men nää då, han förvinner innan jag vaknar, varje natt och morgon samma sak!
Är det någon av er som lyckat se denna lokförare, eller ångmaskinsvält? Så mycket liv som de för borde jag ju kunna upptäcka de. Jag sover ju inte så speciellt hårt på nätterna, tycker jag ju! Ändå, varje natt och morgon samma visa! Inte hjälper det att fråga maken heller! Han snarkar ju, så han kan ju knappast hör tåget/ångvälten! Och inte verkar det nånsin köra på honom heller!
Nån som är med om något liknande????
Jag uindrar om det är NÅGON som har sett det mystiska som kör omkring PÅ oss på nätterna???
Natali /Natta, Sajtvärd på Sphynx I Fokus.

John Blund kanske har sett tåget och lokföraren, du kan ju fråga honom !
Ja jag frågade honom och han sa "jagvetingenting" och försvann som blixten så jag trår han har en finger med i spelet jag! 
//Rita, sajtvärd på Husmorstips, fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg, bloggen och min hemsida.

Ja, vad är det som händer om nätterna?? Nog är det konstigt att man ska vakna så öm o stel varje morgon..
Konstigt nog hittar han till Gotland också! 

Det verkar tydligen vara en sammansvärjning det här! Kalla på polis!
Eller nån….
Natali /Natta, Sajtvärd på Sphynx I Fokus.

Det kanske är John Blund som kör.. ??? Först söver han ner oss o sen.. hum.. Elakt..
Mjo den tanken har man själv funderat över.. Jag fattar inte hur man kan känna sig så överkörd av att bara ligga ner och sova, det är ju helt sjukt..