Fibromyalgi iFokus

Fibromyalgi

Etikettfibromyalgi
Läst 815 ggr
Iza_the_cat
0

ont ont ont

Har bar ont för tillfället

Mina fot leder gör så himla on så jag knapt kan gå

Imorse vek sig min vänster fot så jag höllt på att stå på öronen.

är detta vanligt ?

sen undrar jag om det är någon som provat att träna på SATS

Har fått lite gratis träningar där men vet inte om dom har någon som helst kunnighet om hur man bör träna när man har fib

Tacksam för alla svar

Kram

isnornin
0

Jag har också så #"&%#" ont nu, vaknade i natt och ville bara skrika!!

Har inte provat träna där, men jag hoppas det funkar bra för dig!!

I bland kan jag tycka att jag tappar balansen lätt…

MVH Isnornin

mongu
0

Här är en till som dippat ner ordentligt i värkträstet är allmänt grinig o ilsk o lessen. Det kanske märks i en del svar jag skriver men i så fall är det inte illa ment.

Det är bara för mycket nu.

Känner mig både yr o svimfärdig emellanåt.

Ha en bra dag! Mongu.

Värkdrabbad som kämpar att bli värkmästare över min kropp. För att kunna se ljust på livet!

Sara
0

Har oxå yrsel och ibland lyder inte mina ben eller händer mig så jag tappar balansen eller håller på att falla.

Sara

Rita-S
0

jag med har balansbesvär. Och jag stöter bort i alt, smäller huvudet rakt i saker även om ajg klart såg dörrkarmen, bordkanten eller vad jag nu smäller i. Kroppen bara lyder inte mina ordrer innom koordinering

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida

Sagolika
0

Igår tog jag två Tramadol, ett långt varmt bad samt låg och vilade på en värmedyna. Då fick jag lindring. Någon som fått lindring av detsamma?

isnornin
0

#4 jag gör också så, går in i saker, gick nyss in i dörrkarmen, attans vad ont det gör…. fattar inte att jag "lyckas" pricka in saker o ting över allt….

MVH Isnornin

pottsorken
0

Just det där med koordinationsförmågan känner jag otroligt igen mig i, jag välter saker, slår i huvudet i allt snubblar. Buhu hur gör man för att få bättre koordinationsförmåga så man slipper vara Klumpabett?

Rita-S
0

koordinat-tränar :)
En som jag talade med berättade hon blev bättre när hon började måla lite varje dag. Hon började inte måla pga hon älskade det (hon tyckte det såg roligt ut, men det fanns ju andra saker hon tyckte såg mer roliga ut med), utan för hon visste det va koordination mellan öga och hand , och när hon gjorde detta några veckor bättrade det sig en liten aning hela tiden :)
Hon funderade även på att börja med hobbybalett, elelr annan dansing med

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur

pottsorken
0

hmm det kanske vore nåt, jag har inga problem med precision utan det är lix klumpighet i det stora hela så att träna dans eller något kanske skulle fungera?

Rita-S
0

Jo det skulle nog inte va fel :) Om du orkar och har lust förstås! :)

mudkip
0

5# jag tar likadant när det e som värst, men sen efter badet kan jag inte röra mig överhuvudtaget, kan inte gå alls, men lindring får jag..så kan bara göra det typ på helgen innan kjag lägger mig, varma bad och vvete kudde, hjälper mig sådär annars bara tramadol. brufen.panodil..