Ont ont ont... (varning för gnäll)
Sitter bara här hemma nu och grinar inombords!
Har så in i baljans ont i ryggslutet, jag ser ut som ett Z när jag står upp. Jag har haft så ont i ett par veckor och borde kanske gå till naprapaten, men jag har inte haft råd. Tycker att det är hutlöst dyrt!
Dessutom så MÅSTE jag städa och tvätta idag, det är bara så. Jag har låtit dessa sysslor vara under ett tag nu, men nu kan jag inte se skiten längre. Jag vet att jag inte borde, för jag kommer ju ha ännu ondare i kväll och morgon när jag har släpat på damsugaren och tvättkorgen till och från tvättstugan… 
Det här är bara en ren gnälltråd, och ni behöver inte tycka synd om mig, jag vet att ni har lika ont som jag. Men det känns bara skönt att få gnälla av sig lite!
Nån mer som vill gnälla lite?
Tack för att ni finns! *kram*
gnåall i väg, Lullan! :D
Och anskaffa tvättmaskin med torktrumlare innebyggat, så halverar du arbetet och minskar släpandet ;) Thorn har mycket fina grejer till leasing. :D
Själv är jag bara trött. Katten tycker ajg har sovit tillräcklig vid 4-5 tiden, och väcker mig vid att bita i mina fingertoppor tills jag slänger ned han på golvet.. och då är det stuts upp igjen i sängen, snäll katt presis tills jag har somnat och sen samma sak igjen.. och det är då äfter jag har sovit dårligt veckor i sträck.. suck
//Rita, sajtvärd på Husmorstips, fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg, bloggen och min hemsida.
Hihi, nej… någon tumlare och tvättmaskin har jag inte plats med. Vi bor i en ganska liten lägenhet, men ska förhoppningsvis flytta till en större snart. Vi får se vad banken säger i morgon!
Gullig katt du har Rita…
Bitas i fingertopparna, aj… Det har ännu ingen av mina kommit på som tur är.

jag gnäller också, men orkar inte skriva!!!!!!!tröttttttt….
MVH Isnornin
Synd att man inte bor närmare varandra så man kunde hjälpa till när man själv mår bra och få hjälp när man mår sämre.
Sara
#2 Som tur är biter han itne hårt, han bara gosnibblar med framtänderna, men det är fruktansvärt irriterande när man forsöker sova! ;D
//Rita, sajtvärd på Husmorstips, fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg, bloggen och min hemsida.
Håller med sara, det känns lite ensamt här ibland. Men som tur är så har vi ju sajten, och den är jättebra och informativ!

Ja, nog är det bra att vi har den här sajten! Där vi kan få vara bland likasinnade o få tips, råd, gnälla lite, hjälpa varandra osv osv. Tycker det är jättebra!
Hoppas det ger med sig i ryggen, Lullan1! Jobbigt att ha ont i ryggen.. urs.. *kramiz*
Här kommer mitt gnäll: Jag vaknade klockan 5 i eftermiddags och ser ut som crazy frog i hållningen..
Lullan, jag vet hur det är med städning och tvätt… Det är en enda röra här och tvättstugan är hela 20 meter från huset (HAHA) men det räcker =) Jag kan tycka att man kan få en personlig assistent när man har Fibro med 

crazy frog hehe Då är du rätt gullig iaf, pottsorken! 
Haha tack #10!! Det är inte jag som kom på att jag liknade crazy frog utan min sambo (snäll sambo
) han påpelar det gärna med och tycker att det är skitroligt.