Fredag 3 februari
Hej alla här inne !
Ja nu har kylan verkligen kommit till mellansverige, men inte så mycket snö som tur är.
Hur har ni fibrisar det i kylan ? Blir ni sämre vid sådant här väder ?
Själv märker jag ingen skillnad bara jag klär mig ordentligt innan jag går ut, inte nu när det är så torr väderlek. Vore värre om det vore fuktigt.
Hur har ni andra det ?

Brr, jag mår sämre av kylan. Värken blir maxad och stelheten värre. Sitter inne och fryser fast vi har varmt inne. Det är en kyla inne i kroppen som inte går att värma bort.
Ha en bra dag! Mongu.
Värkdrabbad som kämpar att bli värkmästare över min kropp. För att kunna se ljust på livet!
Jag märker av kylan, blåsten är nog dock värre. När det blåser är det jobbigt. Kyla och blåst tillsammans, urk.

Blir jag kall stelnar jag till helt och tror att jag ska dö. Jag blir nästan gråtfärdig och armar och ben går inte att böja. Har jag klätt mig ordentligt och promenerar raskt är det bara härligt med vintern.
>>>Malum domesticum<<<
Jag blir jättestel i alla leder av kylan.. Dock tycker jag om vinter och kyla så det är bara att palta på sig och se glad ut.. Värken känner jag ingen skillnad på nu längre.. Förr tyckte jag att jag fick mer ont i fingrar och händer av kylan, men nu är det detsamma..