Utredning
Den 21/5 ska jag läggas in under ca en vecka på rematolog klininken i Västerås. Nu ska de äntligen utreda mig…
Jag kommer ha me dator så jag kan föra lite dagbok om hur det går o va de gör me mig….
E det nån som varit på en sån utredning och vet vad de gör??

Inte en utredning på reumatologen, men en massa andra. Var i Piteå i 3 v på FMC, har varit i Umeå på smärtrehab hmm och en smärtläkare satte diagnosen Fibro för 5 år sedan. Lycka till i alla fall med din utredning, hoppas att den ger dig svar.
inte på reumatologen
var på spenshults reumatikersjukhus
fick träffa doktor, arbetsterapeut, sjukgymnast, kurator , psykolog, var där i 3 veckor, svarade på en miljon frågor, de klämde och kände överallt, många frågor om exakt hur ont det gör på en skala
och test, bädda en säng:hur känns det
skala en potatis:hur känns det
men fick min diagnos där, jätteskönt, och tips till min läkare om medicinering, av både fibron och migränen, och en "antydan" till att jag hade enligt dem 100% icka arbetsför kropp typ
trevligt var det, men jobbigt, utreddes 8-15 varje dag

Fibron e redan klar nu e det för nåt mer för jag har legat inne för hjärtsäcksinflamation, lungsäcksinföammation 4 ggr sen feb..
De tror det kan va SLE men proverna visar inte postivt men ibland gör de tydligen inte det…

håller tummarna för dig att allt ska gå bra
Hoppas att allt går bra!

Skönt att du får komma in på utredning iaf! Hoppas allt går bra för dig!!! Lycka till!!

Ja det börjar närma sig nu!!!
Nån som har några tips om va man ska ha me sig o vilka frågor man ska ställa??

Ta med dig: Böcker, tidningar, godis hehe.