Ont i stortån
Hur kan man helt plötsligt vakna på natten av att man har JÄTTEONT i en stortå? Jag gjorde det häromnatten, kunde inte ens ha lakandet ligga på tån! Hade fortfarande ont på morgonen, men inte riktigt som på natten, sen så sakta gick värken över!
Konstigt, eller hur?
Kännsd et kanske igen??
- Var mot andra som du vill att de ska vara mot dig -
När jag fick min gikt, så fick jag ont i en tå men det tog tre dagar när det var över. Det kanske är gikt du har fått?

Det låter som gikt tycker jag. Det kommer plötsligt och tån (det kan sätta sig i andra leder men vanligast är tån) blir röd och mycket ond.
Kommer det igen tycker jag du ska söka läkare så det kan tas prover på dig.
Ha en bra dag! Mongu.
Värkdrabbad som kämpar att bli värkmästare över min kropp. För att kunna se ljust på livet!
så hade jag också i början när min stortåled började krångla.. den är röntgad men det syntes inget. nuförtiden får jag ont när jag gått för mycket. men jag har inte gikt.
I november i fjol fick jag en så fruktansvärd värk i vänstra stortån så jag gick till en läkare och där tog det några prover och svaren visade att jag hade lite för mycket urinsyra i blodet.
Jag misstänkte just gikt, men sen gick det ju över och har tack och lov inte kommit tillbaka, men om… det det gör det då tänker jag söka för det.
Kram
- Var mot andra som du vill att de ska vara mot dig -