OT-Det snöar!
Var ute med hunden för en stund sen. Då kom det otäckt snöblandat regn. Nu när jag tittar ut är det alldeles vitt utanför mitt fönster.
Julgranen som står ute och väntar på att få komma in är helt översnöad. Det är 0-gradigt ute så det ligger nog inte kvar men det är vackert så länge det varar!
>>>Malum domesticum<<<
va roligt
var bor du nånstans?
och det snöar här på iFokus oxå tycker det är himla mysigt att dom har lagt in lite snö här speciellt eftersom det inte finns nån snö ute än så länge 

I Stockholmsförort. Järfälla.
Nu börjar det minsann tjockna på därute.
Du bor väl längre söderut då, eller?
>>>Malum domesticum<<<
västkusten här….
kollade precis SMHi och ni skulle visst få lite snö 

och snöar och snöar och snöar.
Igår grävde jag fram bilen och idag är den en stor snöhög igen. Försökte även skotta upp en gång till ytterdörren men snön är så blöt så det får vänta tills nån av karlarna kommer hem.
Hunden och jag får hålla oss inne tills dess.
>>>Malum domesticum<<<
usch, jag tycker inte om snö och halka. jag blir så stelbent när det är halt, det är som om benen låser sig, sen får jag värk i knät för att jag spänt mig så. har försökt att slappna av, men det går inte.. så här har det aldrig varit förut. det är riktigt jobbigt när man inte kan kontrollera sin kropp.

Plogbilen åkte nyss förbi så jag ska passa på att gå ut med hunden nu innan vi snöar in helt igen. Nu slipper man i alla fall pulsa runt. Däremot blir det lite halare.
>>>Malum domesticum<<<