Allergi igen
Läste härrom dagen i tidiningen att det e låga halter av pollen jämfört med förra året. JASSÅ, både jag o dom jag känner som har allergi har nog aldrig varit så allergiska som nu.
Hur e det med er?? Har ni märkt nån skillnad????
Zimba
Zimba medarbetare på fibro.
//Baloo forever
ja.. stor skillnad. Sen jag la om kosten och började proppa i mig vitaminer har jag inte varit allergisk alls! Inte ett dugg
//Ida
Sajtvärd för Kost , Hypermobilitet Och Synskadade

Jag har klarat mig relativt bra ändå iår, än. Men det var en dag för ett tag sen, som det blåste så hemskt, sydliga vindar. Då kände jag att "idag kan jag inte gå ut som vanligt". Utan då fick jag lov att åka ut i skogen och gå med hundarna, med andningsskydd på mig.. Plus att jag tog Bricanyl innan jag åkte ut. Men förutom den dagen har det gått skapligt. Visst kliar o rinner det i ögonen och jag är extra trött av allergin.. Men det var värre för 2 år sen för mig.. Då trodde jag min sista stund var kommen! Det var en stormig dag med sydliga vindar då oxå.. Tidig vår.. Otäckt..
Det har vært ekstremt kraftig spredning av pollen den siste tiden . Her i Norge legger Astma og Allergi foreningen ut pollenvarsel. Både jeg og min yngste datter har vært svært plaget i år, i forhold til tidligere. Vanligvis reagerer jeg mest på or og hassel, men har reagert mye mer på bjørk også i år.
jag har egentligen inte ont av pollen, men i år, senaste veckan speciellt, har jag varit as dålig, ögonen rinner och kliar och jag går och känner mig halv förkyld hela tiden, så för er/de som har allrgi "på riktigt" kan jag inte förstå hur det ska gå?! jag e jättedålig, måste vara extremt i år

Jag tycker att Disofrol är den mest effektiva medicinen mot allergi.