Fibromassage
läste om fibromassage här, och det låter underbart. förutom musiken då, jag lyssnade lite på youtube och jag skulle inte stå ut med sådant :)
hoppas att jag får tillfälle att prova denna massage någon gång..
http://www.creativfriskvard.se/index.php?id=9&sida=13&PHPSESSID=cc9ce556a28e0a8468e90bbf27f24383

Jag har testat fibromassage och det är mycket bra. Nackdelen tyckte jag var priset.
Nu är det ett tag sen för den som gjorde fibromassage har flyttat. Men det var verkligen bra.
Jag tyckte att efter några gånger var det lättare att slappna av, men där är vi så olika.
Ha en bra dag! Mongu.
Värkdrabbad som kämpar att bli värkmästare över min kropp. För att kunna se ljust på livet!
priset? var det inte hos landstinget du fick göra det? eller det kanske bara är privata som utför det? men hursomhelst så låter det jätteskönt..
Det är jätteskönt. Tyvärr just kostnaden som sätter stopp. Men mycket välgörande då det anpassas så otroligt efter just ens egna besvär. Som jag förstår det så är det enbart privat som gör det.

# 2 Nej tyvärr inte hos landstinget. Tror inte att det finns mer än som privat. Men det är jätteskönt.
Ha en bra dag! Mongu.
Värkdrabbad som kämpar att bli värkmästare över min kropp. För att kunna se ljust på livet!