Fibromyalgi iFokus

Fibromyalgi

Etiketterhälsavälvaro
Läst 1438 ggr
mongu
2

OT: Jag ska bli mormor!

Har en rolig sak att se fram emot i vår, nämnligen att bli mormor. I april ska min lilla tös få barn. Ja liten och liten hon är då 25 år så det är ju inte så litet.

Men det ska bli så roligt och detta ger mig verkligen livskvalitet.

Ha en bra dag! Mongu.

Värkdrabbad som kämpar att bli värkmästare över min kropp. För att kunna se ljust på livet!

TjockaBerta
0

Jättekul att höra. Min stora är 23 och jag har redan börjat vänta på ett barnbarn. Det måste kännas väldigt roligt.

>>>Malum domesticum<<<

hoppetossan
0

Grattis:) vad kul!:D

[Lillfjanten]
0

Stort grattis!

mongu
0

Tack ja det är jätteroligt. Har ju ett barnbarn som är två år. Henne är jag farmor till och det är så roligt.

Ha en bra dag! Mongu.

Värkdrabbad som kämpar att bli värkmästare över min kropp. För att kunna se ljust på livet!

kajsa-kavat
0

"0 Grattis, det är verkligen roligt att få barnbarn. Jag har fem stycken mellan 12 och 3 år.SkrattandeSkrattande

Malinsson
0

Grattis!

Rita-S
0

Grattis :)

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida

mongu
0

Tack!

Ha en bra dag! Mongu.

KarinD
0

Grattis!

Jag blev mormor i juli och vilken fantastisk upplevelse!  Jag är  lycklig när jag får rå om henne, jag kan aldrig få nog av lillgumsan men samtidigt så är det ganska skönt när hon varit hos mig i några timmar och sedan far hem så jag får vilaSkrattande Tyvärr är jag ju inte i toppform pga min värk, whiplash och IBS.

Men som sagt det är enorm upplevelse och jag älskar varje minut!

mongu
0

Tack ja jag är ju farmor och det är underbart. Visst är det så att man måste vila efter och får mer ont men det är värt det.

För det är livskvalitet.

Ha en bra dag! Mongu.