Fibromyalgi iFokus

Fibromyalgi

Etikettprathörnan
Läst 1132 ggr
kajsa-kavat
0

Hej allesammans

Hej på er alla !

Jag har varit medlem länge, men inte varit aktiv på jättelänge p.g.a olika anledningar faktiskt.

Har sett att det kommit en hel del nya här sedan sist, och det är ju jätteroligt. Ju fler som kan dela erfarenheter desto bättre.

Jag mår i nuläget ganska bra. Men vi har ju vintern i antågande och då vill jag helst gå i ide.

Läste i ett inlägg om att ni har svårt att sova, det har jag också tidvis. Men jag har fått Atarax som är lite rogivande, och då sover jag som sjutton. Kan gå upp kanske en gång per natt och somnar sedan om direkt efter det. Och se´n är det svårt att vakna på morgonen så jag tar inte dessa piller mer än nödvändigt.

Ha det bra allesammans !

PS ! Rita jag vet inte var jag ska lägga detta inlägg, ändra om det blev fel. DS !

[Lillfjanten]
0

hej hej! ja atarax kan man sova bra på, men jag blir väldigt tung i huvudet dagen efter så jag kan inte använda dem när jag jobbar. kul att fler startar trådar, jag börjar känna mig tjatig :)

Malinsson
0

Jag har också ätit Atarax i flera år, till natten. Nu provar jag lite annat. Men blir det inte bättre effekt av det så lär jag återgå till Atarax.

mongu
0

Har också testat Atarax men gått tillbaka till Tryptizol som är bättre för mig.

Ha en bra dag! Mongu.

Värkdrabbad som kämpar att bli värkmästare över min kropp. För att kunna se ljust på livet!

kajsa-kavat
0

"3 Ja vi är ju olika som tur är Flört Tryptisol har jag också provat men det funkade inte för mig.

Rita-S
0

Hej Kajsa, trevligt att se dig här igen :)

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida

kajsa-kavat
0

Tack så mycket Rita, det är kul att vara här igen