Hur mår vi idag???
Gör denna tråden för Rita.S och alla andra.
Just för att kunna få klaga o gnälla så mycket vi vill.
Så hur mår ni idag??
Zimba medarbetare på fibro.
//Baloo forever
Skit…chefen va sur och gnällig i dag och skällde ut mig för att jag chattar på jobbet.. trots att jag är den på avdelningen som jobbar mäst trots chattingen.. Jag har ont, sover dårlig, mår allment dårlig, deppad, lädsen för vad som skall hända i morgon
*gnäll gnäll*
//Rita, sajtvärd på Husmorstips, fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg, bloggen och min hemsida.

Rita.
Det lät inte som en toppen dag direkt. Ja o inför imorgon måste kännas för jävligt( ursäkta att jag svär) lovar att tänka på dig. Som sagt inga ord hjälper, men sänder tankar o kramar till dig o din häst.
Det är säkert många av oss här som är med dig i tankarna imorgon.
KRAAAAAM
Zimba medarbetare på fibro.
//Baloo forever

Inte dåligt att Rita mår som hon gör.. Om sen chefen kommer och trätar om lite chatt.. hum..
Såna banala saker liksom.. Ja, vi finns med dig, Rita! *Kramiz*
Själv mår jag … är så trött….. helt slut i hela kroppen….. ont i foten igen.. suck.. Nej, nu ska jag sluta gnälla och gå ut lite med hundarna i solen! Hoppas att foten kan klara en kortare promenad iaf..
Tänker på er som har det hemskt…
Själv är det för "täskigt"… Har ont överallt.. sover inte och sen sover jag jättemycket. Kan inte gå ut och gå som jag vill för då krampar ryggen och benen… Tänker sätta mig på trappen ute i solen iaf.. och äta min hrmm frukost…
*kramar om Rita, lääänge*
//Ida
Sajtvärd för Kost , Hypermobilitet Och Synskadade

Jag brukar inte svara på den frågan när jag får den, hur kul är det för den som frågar att höra - Jo tack, jag mår skit dåligt! Själv då?
Men det är bara att bita i hop, vara glad för den hjälp man får och ta till sig av allt snällt och fint någon säger till en, som kan vara svårt när man inte mår bra! Somsagt lättare sagt än gjort, men jag försöker.
MVH Isnornin
har migrän! och ont.. annars ok.. Ska titta film snart
//Ida

Har en krymt pissig dag…är helt slut och värsta huvudvärken och ont överallt.
Gnällspik på mig
*mutter*

*mutter från mig med*
*mutter mutter*
mer mutter. Det gör ont. Missarna har flyttat till råga på allt, det kändes lite lättare när jag hade dom att klappa på. men grabben är ju allergisk och det här har varit på gång länge, men det känns tomt. vi har väntat länge på att deras hus skulle bli klart, så att dom kunde ta missarna.
Älska dig själv för den du är
Besök mig gärna påWWW.facebook.se/ankis smycken o textilhantverk
idag mår jag ganska bra av vad jag har kännt :)
Lite trött bara dock. Får se om jag lägger mig och somnar en timma sen :P

Trött ingen energi trots att det finns roliga saker att ägna sig åt.jäkla fibrooooooo
Jag mår skit och pannkaka… Var hos ögonmott. i förmiddags.. fick min sista cellgiftsspruta i ögat och det gick fort och bra.. men trippen till stan gjorde att jag är helt förstörd.
Nu måste jag fixa middag.. *vill inte*
//Ida

Har lagomt ont i hela kroppen bara för att jag var ute och rensade lite i rabatter en stund på eftermiddagen.. :( Känner mig mörbultad o trött.. Ändå var det inte länge jag var ute.. Stressade inte heller, utan satt i godan ro o rensade. Tycker det är trivsamt iaf. Men är ju inte roligt efteråt, när det gör ont överallt…..

Idag har jag ännu mer ont….
Gör ont överallt.. Och tungan gör jätteont pga flera afte-blåsor.. Ont i halsen o körtlarna pga afte´n.. Och imorgon ska jag till tandläkaren igen.. Känner inte alls för det när jag mår så här.. Men måste ju få det gjort.. (Håller på med 2 rotfyllningar..) Betalade räkningar precis och har knappt några pengar kvar… Inte alls roligt… Jag som tänkte köpa grejer till akvariet imorgon.. (Växter, rot, stenar o lite annat) Men nåt måste jag bara köpa, men inte blir det mycket inte… Typiskt! 
*skickar en krya-på-er kram till alla*
Själv mår jag jättebra! Maken har just fått jobb efter 4 år av arbetslöshet. Det är helt underbart, och jag känner mig pigg och glad igen för första gången på länge!

Lullan1: Vad skönt att han fått jobb!!! Inte lätt att vara arbetslös inte… Och tack för kramen! *Kram-tillbaka*
Jag hoppas att jag ska må bättre i kroppen nu också, när allt har löst sig och mitt liv plötsligt känns värt att leva igen.

Lullan1: Åh, vad skönt att höra!!!