Inte varit här så mycket..
Har tyvärr inte haft tid eller ork att vara inne här så mycket på sista tiden.. Det har varit så mycket annat hela tiden och sen har jag inte orkat.. Men jag har saknat er alla ska ni veta!! ;)
Hur har ni det nu då? Med livet och värken? Kan ni njuta av våren eller känns det jobbigt att värmen och solen är på G igen?
Själv så njuter jag till max när solen skiner! Satt ute igår på altanen o fikade och njöt av solen! Men idag är det mulet här.. Men har iaf fått mig nån dos av D-vitamin nu iaf. Det känns bra!
Min fot är iaf bättre, om än inte helt bra. Ska äta medicinen ett tag än, så jag hoppas den hinner bli helt bra.
Idag tar jag mig en välbehövlig vilodag. Gör ingenting idag! Härligt! Men i lördags var vi en sväng till Trysil i Norge. För att träffa sambons son som jobbar där. Det var 22 mil dit.. Gissa om jag var sluuut när vi kom hem!! pust.. Ändå hade inte jag kört nåt, utan bara suttit bredvid. Men slut blev jag minst sagt ändå..
Nu vill jag höra hur ni har det!!! Berätta!! Kram/Hopi
Hej Hopi! Kul att "se" dig igen!
Här är det väl ganska bra tycker jag, har badat rätt mycket på sista tiden i en varm (38 grader) rehabbassäng, så just nu är livet på topp! Nästan ingen värk förutom den kroniska i nacke/axlar! Skönt!
Var ute en sväng med Jissa på vårpromenad idag, vi var ute ca 15 minuter, sen ville hon inte vara ute längre. Hon klättrade upp i min famn och skrek helt hjärtskärande så vi fick gå in. När vi kom in satte hon sig vid dörren och skrek igen… *suck*… då ville hon ut. Nåväl, det tog bara några minuter och sen var allt som vanligt igen!
Här är en bild tagen idag på Jissa när vi var ute!
mitt liv står lite still änn äfter Nikita lämnade mig, men det går sakta framöver. Min fibro är helt på tok pga dom låga temperaturene på natten kontra värmen på dagen, men annars är den ungefär som normalt. Glädjer mig till skillnaden mellan natt och dag inte är så enorm.
//Rita, sajtvärd på Husmorstips, fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg, bloggen och min hemsida.

Lullan1: Vad söt Jissa är!!! ;) Och vilken fin grön sele hon har! Det är nog inte dumt att bada i såna där varmvattensbassänger kan jag tro! Härligt!!
Rita.S: Sånt där tar sin tid… Det är inte så "bara" inte..
Hej hopi! Jag har inte heller varit här så mycket. Det är så mycket som händer här nu, både roligt o tråkigt… Men snart lugnar det väl ner sig igen.
Sol o värme? Igår snöade o haglade det här! hihi… Imorse var det fruset o blankis bitvis så jag höll på att dratta omkull på väg till jobbet. Men jag klagar inte. Hör ju inte till dom som ser fram emot sol o värme (har redan hunnit få eksem av den värme som var) men riktigt så isande kallt som idag behöver det ju inte va. Lagom är bäst. *ler*
här har det stormat i dag! Blåst rejält, inget regn eller snö som tur va. En timmes körning bort, i Sveg, hadde det visst snöat i går
//Rita, sajtvärd på Husmorstips, fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg, bloggen och min hemsida.

dreamiz: Ja inte är det för varmt nu inte.. Jösses man kan ju frysa ihjäl bara man tittar ut! burrr! Det har haglat, snöat, stormat hela dagen. Men ingen snö som legat kvar på marken iaf, skönt det iaf.
Här nere har solen skinit idag. Men varmit har det inte varit. under 10.. snarare runt 6-7 kanske. Men blåst har det gjort. Isiga vindar.
Stormen hade vi igår, med tillhörande regn.. DÅ hade jag ONT vill jag lova. Kom inte ur sängen.. Hade grymt jobbigt när jag upptäckte att jag ville på toa och kunde inte…
//Ida
Sajtvärd för Kost , Hypermobilitet Och Synskadade
Ska ner till skåne en sväng idag. Undrar om det är varmare där? hihi… O för att jag inte ska missa tåget kanske det är bäst att sätta fart här. 

#8 Vi har faktiskt underbart väder i skåne idag. Hoppas du får njuta i vackra skåne. Och att du hittar en härlig hörna som du kan sitta och värma dig i !!!!
Ja det var varmt i Skåne kände jag! Det vart dock bara en snabbvisit, tre timmar mellan tågen. Tiden flög iväg så jag höll på att missa tåget hem. hrm… Men kul var det! O jag kom hem med två små cuypojkar.

dreamiz: Hoppas du är nöjd med dina cuy-pojkar! ;)
#11 O ja det är jag! De är så söta! O söta tassar med massa många tår på. hihi… ska lägga upp ett foto på dom i mitt album här.

Okey, då ska jag kolla! ;)
dreamiz: De var verkligen jättesöta!! Grattis till nya familjemedlemmar.
//Ida
Sajtvärd för Kost , Hypermobilitet Och Synskadade

dreamiz: Ja dom var allt söta!!! :)
#14, 15 Tackar! Fast det är ju inte min förtjänst att de är så söta. hihi…
Idag kom Melvin hem så nu är det fyra pojkar. Ett himla liv först men det har lugnat sig o Melvin har börjat säga ifrån. Jag hoppas han ska ta ledarrollen då jag tror ungpojkarna behöver det. Ruff är för vek för att vara en riktig ledare.