Smärta vid enbart PET!
Jag satt och funderade på en sak.
Jag är jätte jätte känslig speciellt på mina revben. de rcker att jag blir nuddad på revbena så får jag ONT.
Får även LÄTT blåmärken speciellt på mina ben.
Kan de ha med ev fibro att göra?
jo jag har samma grej, enligt min läkare är det "bara" fibron :S
//Rita, sajtvärd på Husmorstips, fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg, bloggen och min hemsida.
Japp.. Det hör ihop med fibron. Själv kan jag inte ha bh med metallbågar då jag får megaont.
Sen vill jag inte heller att folk ska ta i mig i onödan eller att de ska smeka mig lätt. Bränner som eld!
Sara
Har blåmärken jämt, fattar inte vart de kommer ifrån! Är också jättekänslig för beröring, det sticker och bränner i huden.

Har samma problem som ni. Det är grymt jobbigt. Man börjar känna sig tjatig mot karlen, krama mig inte så hårt, det gör ont, klia mig inte på ryggen det gör ont osv osv
Man känner sig ibland som om man va typ 90 år =0(

Jag är så där känslig på höfterna.. Och min sambo kommer o klappar mig på höften.. ugh!! Det är så jag vill skrika rakt ut! KLAPPA MIG INTE!!! 
åå känner igen..
detssutom, förutom att det alltid gör ont överallt.. så är jag förtvivlat kitlig. det både kittlas och gör ont samtidigt.
helt klart överkänslig så att säga..
//Ida
Sajtvärd för Kost , Hypermobilitet Och Synskadade
samma här kan inte ha jesn, eller "hårda" kläder när nån tar mig på axeln skriker jag rätt ut, samma om någon "vänlig" själ lägger handen på låret, argh!!!! kan vara pinsamt, i affärer speciellt om någon knuffar mig lite lätt med en korg, blir som en atombomb inne i min arm, då tror de lätt at tman e lite vrickad, nu kan jag ju inte handla längre, så det slipper jag ju, men annanrs e det jobbigt