Smärtguiden?
Är någon av er medlem på smärguiden.nu?
Vad tycker ni om stället?
Nej, har aldrig hört talas om det. Är du medlem? Vad är det för sajt?
Jag är inte medlem. En sajt om smärta. Ser ut som om Dr Björn Bragée har något med det att göra. http://smartguiden.nu/default.asp
Jag vet inte vem den doktorn är, men jag ska testa ett gratismedlemskap och undersöka forumet lite närmare 
Eller inte.. jag vill inte uppge personnummer hitan och ditan, och här måste man tydligen göra det för att bli medlem, så då struntar jag i det.
Jag vet inte.. ju mer jag läser på den sidan, desto mindre tycker jag att den är seriös. Men det är ju bara min uppfattning. Det kostar att ställa frågor, och då kan jag ju lika gärna ringa sjukvården.
För några år sen var den en bra informationskälla. Har inte varit inne på bra länge.
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Har varit medlen på smärtguiden, i många år. Den står under kontroll av Socialstyrelsen, det är smärtläkaren Björn Bragge, som är en av Sveriges bästa smärtläkare, som står bakom sajten.
Denna sajt är helt säker, och doktorn har smärtronder, där du kostnadsfritt kan ställa frågor.
Vill man ställa andra frågor av mer privat natur, kostar det 50 kronor, för silver medlemmar.
Kan varmt rekmmenderas
#6 Jag gillar inte att de ska ha hela personnumret, och ställa frågor kan man ju göra gratis på vårdcentraler?
Nu säger jag inte att det är oseriösa människor som har denna sajt, men det kan bli dyrbart för en del.
Ska man inte betala en medlemsavgift för att kunna ställa frågor överhuvudtaget? Jag kanske missuppfattade det..
Kostar det 100 kr att ställa frågor, ord pris?
Men eftersom jag är så jädra nyfiken av mig, så var jag ju tvungen att ändå registrera mig för att se vad detta är.. Men jag gillar iaf inte att man ska uppge pnr!
Kul att höra från någon som är medlem, tack för det.
Jag kanske tar mig en närmare titt också, vid tillfälle och ork. 

Jag är också medlem och har varit det i ett par veckor bara
Men jag tycker att det är en bra sajt. Intressant och man kan läsa mycket om mediciner och smärta.
Carpe Diem….Fånga dagen
Jag har varit medlem i flera år. Jag tycker det varit en bra sida med bra tips osv, men sen så helt plötsligt så blev det så himla mycket tjafs mellan medlemmarna, så jag tröttnade, tror det var många med mig, nu har jag inte varit inne på länge, men synd på ett bra forum.
- Var mot andra som du vill att de ska vara mot dig -

# 6 Inte står Smärtguiden under kontroll av Socialstyrelsen, Däremot så är det Björn Bragée som har den och han är ju såklart som andra läkare kontrollerade av Socialstyrelsen,.
Ha en bra dag! Mongu.
Värkdrabbad som kämpar att bli värkmästare över min kropp. För att kunna se ljust på livet!
Tyvärr kan det ofta bli tjafs på alla sajter där olika folk kommer till tals …