Fibromyalgi iFokus

Fibromyalgi

Etikettprathörnan
Läst 442 ggr
linasvovvar
0

Godmiddag den 15/4

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

hej på er alla. Hur mår ni idag.

Själv är jag super trött hade en jobbig dag igår.

Hoppas ni kan njuta av dagen.

Jag känner mig som min kisse på bilden…..trött

Lullan1
0

Hej!

Jotack, jag mår ganska bra förutom att tidschemat som jag satt upp för helgens aktiviteter har spruckit för länge sen. Jag är en riktig tidsoptimist och har otroligt höga krav på mig själv och mina prestationer… Det är jättejobbigt, men jag vet inte hur jag ska ta mig ur det.

Så nu i eftermiddag ska jag -städa klart, -bädda rent i sängarna, -åka med familjen och bada mellan 16-18 (går ej att avboka) samt ha tvättstugan 18-21 (går inte heller att avboka)… Dessutom ska jag hinna baka en kaka som maken ska ha med sig på arbetet imorgon… *suck*

Tyvärr är det så här mina helger ser ut, jag jobbar heltid och igår var jag helt slut och sov till 13-tiden innan jag kunde kliva upp ur sängen… Ledsendet fick jag sota för idag…

Nu fick jag gnälla av mig lite, tack! Flört

dreamiz
0

Jag mår sämre än vanligt. Mina värktabletter är restade så jag har fått dra ner den dagliga dosen för att de jag har ska räcka tills de får hem på apoteket. Min läkare ville inte skriva ut några andra tillfälligt då det inte finns några andra som är nåt bra alternativ. suck! De skulle fått hem dom före påsk men det fick de inte, nu har de sagt 26 april. De måste få hem dom då! Annars vet jag inte hur jag ska klara mig…Är sämre redan efter att ha dragit ner dosen i tre dar! Har så ont…

Tar det i varje fall bara lugnt i dag. Har städat lägenheten lite snabbt o sen sovit… Resten av dan ska jag bara läsa o pyssla med djuren o inte göra nåt annat.

mongu
0

Hej!

Är inne i en period med mycket mer värk o trötthet, blää.

Ha en bra dag! Mongu.

Värkdrabbad som kämpar att bli värkmästare över min kropp. För att kunna se ljust på livet!