Fibromyalgi iFokus

Fibromyalgi

Etikettprathörnan
Läst 759 ggr
linasvovvar
0

FREDAGE DEN 13

Är ni skrockfulla ? Stannar ni inne hela dagen el ?? Är det något som hänt er på fredagen den 13 som ni vill påstå att det är pga av dagen ??? Jag är nyfiken, så berätta gärna !!!

Rita-S
0

jag har aldrig haft nåt särskilt besvär med fredagn den 13onde :) inget läskigt har hänt på sådana dagar, inget farligt heller

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida

Simson
0

Det brukar hända bra saker för mig den 13e. Om just fredagen den 13e vet jag inte om det är så annorlunda för mig? Men visst funderar man eftersom "alla andra" påpekar det hela.

Har en "kura-skymnings-dag" idag så jag ska inte ut alls idag men tror ej jag brytt mig ändå???

Jag förlovade mig lördagen den 13e februari 1982! Det är det enda vettiga jag gjort på det personliga planet!! =) Vi skildes som vänner och han är den bästa människa som går i ett par skor! Så den 13e har som sagt var varit en bra dag för mig.

-> Kastrera och id-märk <-   \>^..^<   CatCrazyLady

dreamiz
0

Kan inte komma på nåt särskilt. Men idag fick jag ett himla kul telefonsamtal! Så inget negativt hittills i varje fall. Räcka ut tungan

Lullan1
0

Det har varit en helt vanlig dag… precis som alltid!

Sara
0

Tja.. Min TV sa poff. Otur för mig som är pank och inte kan köpa en ny men det beror nog inte på dagen.

Sara

Noliai
0

Jag fick lägenheten jag hade intresseanmält mig på fredagen den 13:e och åkte igår direkt och skrev på kontraktet när jag fick beskedet.

Flyttar alltså hemifrån om ca 3 veckor. Så för mig har det just ändrats till en lyckodag iaf Skrattande

abbis
0

Tjaa jag har fredag den 13:e var o varannan dag numera..Fredag den 13:e va det bara en grej som hände.Fick en leverans till butiken som jag väntat på länge pallen va ca 3 meter hög.När killen som kört ut den ska dra den av bilen så hör jag ett brak..Den välte och med den så gick en massa glas i kross.Mycket merarbete för mig som jag inte får någon ersättning för..

En krukmakare och bloggare http://krukmakerihemjord.blogspot.com/