Fibromyalgi iFokus

Fibromyalgi

Etikett: prathörnan
Läst 634 ggr
linasvovvar
0

vem är jag, vad har jag för mening ??

Varför känns allting bara så hopplöst ibland ???

Någon som har ett bra svar på den frågan ?

Iza_the_cat
0

Du är den stolta ägaren till fem små nya liv

Meningen är att du ska ta han om dessa och deras underbar mamma

Kram

Rita-S
0

Du har en mening för att du är min vänn, gumman, du är en älskat kvinna, älskat av djur och tvåbenta, och du är en voktare av små fyrbenta små kroppar. och några stora :) Kram på dig!

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida. 

Pomperipossa
0

Allt som händer har en mening fast vi kanske inte förstår det just i den stunden….. Allt har en ljusning….

Kram

Hopi
0

Den frågan finns det nog inte nåt bra svar på.. Men livet är inte alltid lätt och det är lätt gjort att börja fundera vad det är för mening med allt.. Men det är nog lika för dom flesta. Det är tuffa hårda perioder i livet, som kan vara gränsfall att man orkar! Men det är bara att kämpa på, en dag då kanske det känns bättre! Vem vet! Och så länge man har djur omkring sig, då tycker jag att livet har en mening iaf! ;)

Det gäller att lära sig att se dom små sakerna i livet! Att njuta av att solen skiner, eller inte skiner (hehe), att uppskatta det man trots allt har o klarar (komma upp ur sängen, sina djur, sambo, familj, vänner eller vad det än är) att försöka hitta saker som man kan värdesätta, som ger en slags mening. Att njuta av en kopp te, en godisbit, musik, naturen eller vad det nu än är.

Hoppas du mår bättre, linasvovvar!! Kram!!

Brittinger
0

Det undrar de flesta av oss då o då. Ta o blunda o snusa på de småtta o känn doften av liten valp, o försök att bara vara . Lätt att säga, o att göra när allt är bra. Svårt när man undrar över meningen med livet men brukar ändå funka.

Simson
0

För oss andra här inne så har du en viktig roll. Du ger oss en mening. Bara genom att finnas. Vi blir glada av att du finns och att du är här inne med oss.

-> Kastrera och id-märk <-   \>^..^<   CatCrazyLady