bränner i hela kroppen!
Hej!
Har en fråga till alla Er!
När jag vaknar så börjar det genast att bränn-värka över hela kroppen, och sedan när jag stigit upp och kommit igång, så bränner det också men inte lika intensivt.
Nu till min fråga. har ni också bränn-värk över hela kroppen, eller värker det bara i t.ex en arm ett ben höfter etc.
Jag har denna brännande värk överallt, plus att det en dag gör extra ont i knät armen eller någon annanstans.
Men som jag har fattat fibro skall det inte bränn-värka i hela kroppen samtidigt.
Är det fler än jag som har det så?
vänligen
Louise
Jag känner oftast mest i armar, axlar av den där brännande känslan.( alltid iofs gör det ju ont, men värre ibland alltså ) Men vissa dagar kan jag ha riktigt ont /brännande hela kroppen. Mycket är beroende på vad jag själv gjort eller vilket väder det är .
Fibro är en "konstig" sjukdom som inte alls rättar sej efter några mallar
Brännande känsla har jag inte plågats av. Ibland blir det som mjölksyra i hela kroppen, men det är nog inte samma sak som ni menar.
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
jag kan känna så men inte varje dag. Nu är jag själv ganska så ny här o har nyligen fått min FM diagnos men det du beskriver kan jag lida av vissa dagar
ja , smärtan/och det brännande varierar runt i kroppen och det är nog individuellt från person till person…….tror jag?
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Jag har exakt som du beskriver, mitt går i perioder, och det är väldigt obehagligt :/