Fibromyalgi iFokus

Fibromyalgi

Etikettfibromyalgi
Läst 6096 ggr
louise11
3

bränner i hela kroppen!

Hej!

Har en fråga till alla Er!

När jag vaknar så börjar det genast att bränn-värka över hela kroppen, och sedan när jag stigit upp och kommit igång, så bränner det också men inte lika intensivt.

Nu till min fråga. har ni också bränn-värk över hela kroppen, eller värker det bara i t.ex en arm ett ben höfter etc.

Jag har denna brännande värk överallt, plus att det en dag gör extra ont i knät armen eller någon annanstans.

Men som jag har fattat fibro skall det inte bränn-värka i hela kroppen samtidigt.

Är det fler än jag som har det så?

vänligen

Louise

pia63
0

Jag känner oftast mest i armar, axlar av den där brännande känslan.( alltid iofs gör det ju ont, men värre ibland alltså )  Men vissa dagar kan jag ha riktigt ont /brännande hela kroppen. Mycket är beroende på vad jag själv gjort eller vilket väder det är .

Fibro är en "konstig" sjukdom som inte alls rättar sej efter några mallar

Malinsson
0

Brännande känsla har jag inte plågats av. Ibland blir det som mjölksyra i hela kroppen, men det är nog inte samma sak som ni menar.

Rossan74
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

jag kan känna så men inte varje dag. Nu är jag själv ganska så ny här o har nyligen fått min FM diagnos men det du beskriver kan jag lida av vissa dagar

kandy
1

ja , smärtan/och det brännande varierar runt i kroppen och det är nog  individuellt från person till person…….tror jag?

pluttigs
1

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Jag har exakt som du beskriver, mitt går i perioder, och det är väldigt obehagligt :/