Fibromyalgi iFokus

Fibromyalgi

Etikettbehandling-medicin
Läst 4117 ggr
StinaY
0

Lpg behandling smärtsam!

Jag provade idag en lpg behandling som sägs ska vara så bra och inte alls smärtsamt. Det gjorde svinont ju!!! Sade att jag trodde jag skulle få blåmärken, men hon sa att det var mkt ovanligt. Väl hemma ser jag blåmärken över hela kroppen! Någon som upplevt samma sak?

Medarbetare på träning.ifokus

[Maine]
0

Vad är lpg?

StinaY
0

[Maine]
0

En lipomassage som formar figuren alltså.. inte konstigt att det gör ont. Jag får nästan ont bara av att se bilden. Har svårt att tänka mig att någon med fibro/myalgi kan genomgå detta utan smärta.

Malinsson
0

Jag reagerade lite likadant när jag såg det, aj. Har man fibro känns det inte som man man ska kunna låta bli att få ont. Men mirakel sker varje dag. Glad

StinaY
0

Jo men det som är så lustigt är att det står på nästan alla sajter att lpg är mycket bra för fibro!

[Maine]
0

Surfade runt lite, och några hemsidor menar ju på att lpg med fördel kan användas på fibropatienter. Sen om det är sant eller inte, det vet jag inte. Många med smärtproblematik provar allt och betalar dyra pengar för att de tror att de blir botade.

En del kanske mår bra av lpg, många kanske tål massage, men man får nog se till sig själv. Tål man en knådning?