Ny Fibrotös som hittat hit
Hej
Ny här på detta forum , som jag hittade via ett annat smärtforum.
Fick diagnosen Fibro i höstas 06 efter att haft värk i mer än 10 år.
Sjukskriven sen 2005 och man blev bollad hit och dit , många svängar inom sjukvården men det var ingen som lyssnade och trodde på mig och min värk.
Tog så själv kontakt med en toppen smärtläkare och det enda som behövdes då var en remiss, o se på sjutton..3 veckor senare så var man på smärtutredning och 2 veckor senare så kom diagnosen
Man har haft det i bakskallen att det måste vara Fibro, efter man läst symptomen, men fick en massa andra diagnoser, som man säkert hade men det är en stor pärs att bära denna jobbiga värk som finns där mer än den är lindrigare.
Lite om mig annars..33 år, mamma till 2 barn, sambo och en hund
Bor i södra delarna av stockholm , intressenera varierar, älskar krukväxter, korsord och att umgås med vänner o fika

Välkommen hit. Här är det en salig blandning av allvar, falms o trams. Roligt när det dyker upp nya medlemmar.
Har själv haft fibro i 18-19 år, har tappat räkningen. Och det där bollandet hit o dit var likadant på den tiden. Samt en massa följdsjukdommar som man får med på köpet.
Hoppas att du kommer att trivas.
Zimba medarbetare på fibro.
//Baloo forever
välkommen hit til oss :D
//Rita, sajtvärd på Husmorstips, fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg, bloggen och min hemsida.
Välkommen ska du vara…jag är en tjej som är här ute och läser och lär av tjejerna. Fick också reda på förra året att jag hade Fibro :D
Hej och välkommen säger jag med.
//Ida
Sajtvärd för Kost , Hypermobilitet Och Synskadade
Välkommen säger jag me. Har haft "eländet" i mer än 20 år, diagnosen fick jag 95. Var i Stockholm bor du? Jag bor i Saltsjöbaden. Anki1
Älska dig själv för den du är
Besök mig gärna påWWW.facebook.se/ankis smycken o textilhantverk

Hej själv!
Ja vi har nog hittat hit från samma forum, hihi. Jag tycker det verkar vara bra sidor eller vad tycker du?
Kram
Mongu
Ha en bra dag! Mongu.
Värkdrabbad som kämpar att bli värkmästare över min kropp. För att kunna se ljust på livet!

Ha det bra själv i helgen!
Kram
Mongu
Ha en bra dag! Mongu.
Värkdrabbad som kämpar att bli värkmästare över min kropp. För att kunna se ljust på livet!

Välkommen Delicious!!! 
också precis hittat hit. har inte fibrodiagnos än, men allt tyder på det. ska till smärtenheten på st görans i slutet av maj, & hoppas på bra bemötande.
Delicious:
var gjorde du smärtutredningen, & vilken smärtläkare var det som fixade remissen?

Välkommen du oxå, fibroTes!!! ;)