Fibromassage
Nu vet jag inte om det redan finns en tråd om detta, men är det någon som testat detta? Låter skönt med fjärilslätta rörelser och inget tryckande och petande i fläsket.. 

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Ja jag har testat och visst är det skönt. Däremot som allt annat så kostar det en del. Mera första gången då det tog längre tid.
Kommer inte ihåg summan för det är ett tag sen jag senast var iväg.
Ha en bra dag! Mongu.
Värkdrabbad som kämpar att bli värkmästare över min kropp. För att kunna se ljust på livet!
Det finns Taktil-massage du kan få hos en sjukgymnast och det går under högkostnadsskyddet och det är mjukt och skönt……..små lätta strykningar över kroppen i en halv timma!!! GOTT!!!

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Här får man inte taktil massage av sjukgymnaster och det går inte heller på frikortet så det måste va olika vart man bor.
Ha en bra dag! Mongu.
Värkdrabbad som kämpar att bli värkmästare över min kropp. För att kunna se ljust på livet!
Det är flera landsting som erbjuder det, det lät intressant!
Ska kolla upp det nästa vecka, jag skulle behöva lite avslappning och ompyssling, det är jag inte bortskämd med ;)
Jag gillar verkligen fibromassage. Tycker det hjälper en hel del. Som det skrevs här, så kostar det ju tyvärr en del.
Men när jag haft råd, i perioder, så har det känts jättebra och jag tycker mig nog ha haft fler bra dagar efter en tids behandling.
Ja, synd att det inte finns i andra landsting och det borde var VÅR rättighet att få taktilmassage eller fibromassage för det är vi värda som människor!!!
Många har god nytta av varmvatten-bassäng-bad!! själv är jag inte så glad att bada,……..