Fibromyalgi iFokus

Fibromyalgi

Etikettprathörnan
Läst 653 ggr
linasvovvar
2007-04-07 12:17
0

Godmorgon den 7/4

GLAD PÅSK på er alla !

Hur ser påskdagarna ut för er ? full rulle el kanske bara lugna dagar hemma.

Här är det full rulle som vanligt i går va vi hos mina föräldrar på påskmiddag, morfar och farfar va där, perfekt så är dom "avklarade".

Vi körde med hästsläppet ner, det tog jättelång tid, vi skulle hämta vår påskpressent, ett jättesnyggt teakbort och sex stolar =0) Mee Like!!!!

Idag ska utermmet målas invändigt och utvändigt, vi ska fylla i jord i alla håller i trädgården och täcka igen en rabbat. Fixa och dona lite och ev elda lite i tunnan om vädret tilllåter !!!

Sen i morgon är det påskmiddag hos svärmor.

På måndag ska moa valpa så det är full rulle som vanligtr.

Oj förlåt vad jag babblarpå, mest av allt ville jag ju bara önska er alla en riktigt GLAD PÅSK

Rita-S
2007-04-07 15:28
0

vi är i norge för tilfället! Sitter just nu hos syrran på Ski i Norge, och vi skall äta middag med morsan i äftermiddag :)

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida

Hopi
2007-04-07 21:36
0

Har ätit smörgåstårta hos mina föräldrar ihop med mina bröder och deras respektive. Det var trevligt! Det värsta är att jag är så trött och har fulla munnen i blåsor.. så jag knappt orkar varken prata eller äta… Jättejobbigt.. Körtlarna under hakan och halsen är så svullna oxå pga blåsorna… DET gör ju att jag blir extra trött förstårs..

Lullan1
2007-04-07 23:51
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God kväll!

Har haft hela halva släkten på middag idag så just nu känner jag mig som en urvriden trasa… Helt slut och ont precis överallt. Jag vet att jag måste ta det lugnt och inte stressa upp mig, men jag vill ju att allt ska klaffa och funka felfritt. Har alldeles för höga krav på mig själv, allt ska vara perfekt. Tyävrr….

Trevlig fortsättning på påskhelgen önskar jag er! *kram*