Jag är ny här...
Hej!
Har precis blivit medlem. Hittade sidan via ett annat forum.
Lite om mig. Har besvär med knä sen -99. Fick en halvprotes -02 men det har inte blivit bra utan sämre efteråt. Med långvarig smärta följer ju att den sprider sig så i nuläget har jag en kropp som värker i princip överallt. Mår inte så bra psykiskt heller. Läkare säger att jag uppfyller kriterierna för fibromyalgi men har inte satt det som diagnos. Men det verkar vara något ditåt i alla fall. Är otroligt väderkänslig, särskilt kyla har jag inbillat mig, men nu i vårtid så har jag mått sämre. Så just nu vet jag inte vilket som är bäst.
Jag är 51 år, gift o har 3 barn som alla lämnat hemmet. Min man arbetar heltid. Vi bor i enplansvilla på landet. I gamla skaraborgs län.
Intressen ja en del har jag fått välja bort. Men tycker om att läsa, är nog allätare o läser det mesta. Broderar, målar akvarell, umgås med kompisar, fota o njuta av naturen. Tyvärr kan jag inte gå promenader pga min värk men man kan ju ta sig en bit med bil eller sitta i trädgården.
Försöker just nu komma tillrätta med mitt liv o acceptera att det är så här.
Kram
Mongu
Ha en bra dag! Mongu.
Värkdrabbad som kämpar att bli värkmästare över min kropp. För att kunna se ljust på livet!
Du skall även du va välkommen hit till oss :)
//Rita, sajtvärd på Husmorstips, fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg, bloggen och min hemsida.
Välkommen från mig med! =)
//Ida
Sajtvärd för Kost , Hypermobilitet Och Synskadade

hello Mongu..känner igen dig..fr ett annt forum , ja där du säkert hittade hit ifrån..
välkommen

Välkommen ja jag kommer också från det forumet
välkommen Mongu.
Älska dig själv för den du är
Besök mig gärna påWWW.facebook.se/ankis smycken o textilhantverk

jo det verkar toppen..
ha en trevlig helg o glad påsk
kramis Delicious

Välkommen mongu och även ni andra nya!!!
Jätteroligt att det dyker upp lite nya ansikten här! Det verkar onekligen vara många som har fibromyalgi eller liknande sjukdomar!!!