Fibromyalgi iFokus

Fibromyalgi

Etikettgodmorgon-hörnan
Läst 1030 ggr
Rita-S
0

Välkommen till nya Ifokus!

som ni ser bor vi i ett renoveringsprojekt just nu. Vissa saker är borta av dom gamla funktionerna vi hade, och en stor del av dom ska komma tillbaks så snart som möjligt. Exempelvis "första olästa". 

Grabbarna introducerade den nya iFokus lite tidigare än planerat pga att den gamla "platformen" som forumet låg på var full av alvarliga buggar och fel, och höll på ramla i hop. Därmed valde dom infoga en inte helt färdig men iaf fungerande lösning, att stoppa in det nya redan nu. 

Om ni saknar någon funktion, eller vill fråga om någon funktion som finns, berätta om något som inte fungerar riktig som det skal, fråga i denna tråden, och sen tar jag reda på fakta från grabbarna och svarar er!

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida

TjockaBerta
0

Bra knapp där man kan ta bort "uppdaterade inlägg". Det har jag längtat länge efter. Glad Snygg lay-out på de egna sidorna.

Just nu känns det lite stökigt men jag tror det blir jättebra när det blir klart.

>>>Malum domesticum<<<

Rita-S
0

japp det är nog lite stökigt innan vi blir klara med att slipa golv, spackla, få på plats tapeter och så, men sen kan vi möblera och känna oss hemma! :D

Skämt åsido, det blir trevligt när det är klart!

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur

Rita-S
0

För dom som inte redan har sett det så har första olästa länken kommit tillbaka :)

mongu
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Va bra då är det lättare att läsa igen. Det blir säkert jättebra tror jag när allt är klart.

Bra och fin översikt.

Ha en bra dag! Mongu.

Värkdrabbad som kämpar att bli värkmästare över min kropp. För att kunna se ljust på livet!