Fibromyalgi iFokus

Fibromyalgi

Etikettprathörnan
Läst 610 ggr
Zimba
2007-04-01 17:58
0

Påsken!!

Hur firar ni påsken? Eller kanske finns det fler än jag som inte bryr mig, mer än att spela hög musik om det smäller, vovven e sååååå skotträdd.Ledsen

big_eggs.gif - (8K)

Zimba medarbetare på fibro.

//Baloo forever

dreamiz
2007-04-01 21:27
0

Jag bryr mig inte om påsken alls. Men uppskattar att få två dagar extra ledigt från jobbet.

Hoppas verkligen inte det kommer smälla massa för det är det värsta jag vet (om djuren blir rädda.)

Hopi
2007-04-01 22:10
0

Ska till kyrkan på påskdagen, på midnattsmässa! ;) Det är mysigt tycker jag! Det börjar 23.30. På påskafton ska vi samlas i familjen hos mina föräldrar och äta smörgåstårta. Och så får jag ju besök i påsk, ons-fre, av dreamiz!!! ;) Det ser jag fram emot!!! :)

Lullan1
2007-04-02 00:01
0

Firar inte påsken nåt nämnvärt mer än med påsklunch, påskägg och påskmust. Mest för sonen som uppskattar påskharen liksom. Själv har jag ingen speciell relation till påsken alls, det är precis som dreamiz säger att det blir några extradagar ledig och det är skönt!

mudkip
2007-04-02 12:10
0

jag firar inte alls, men eftersom jag har en snart 7 åring, så skickar dem påskbrev till varandra , fyllt med godis(vet att det e lite lokalt, men roligt) och sen har vi gjort ett påskris med rosa fjädrar i ute framför dörren, och inne har jag ett som e "hemmagjort" kvistar målade i rosa spraayfärg, tål inte fjädrarna,

annars inget, måns brukar få stora påskägg fyllda med godis och pengar av farmor och farfar och mormor, annar ionget alls ursäkta skriften och orden, har handledskydd, så jag trycker ner alla tangenter sam tidigt:)

glad påsk på er annars

jag dyker upp ibland, e lite dålig just nu

anki1
2007-04-02 14:20
0

kan inte ha fjädrar i påskriset för minena katt älskat fjädrar. vi firara med svärmor på påskafton på  påskdan blir det landet.

Älska dig själv för den du är

Besök mig gärna påWWW.facebook.se/ankis smycken o textilhantverk