Dumma Köp!
Har ni gjort dumma köp? Köpt nåt som aldrig blir använt, eller sett nånting i nån affär som e bara såååå onödigt?
Själv köpte jag en bil -81, halv 1 på natten, med 1 ficklampa o 1 gatulampa som enda belysning. Hade fått mitt körkort o SKULLE bara ha egen bil. Men i dagsljus bestod bilen till 65% av plastikpadding. I övrigt höll den i 3 veckor tills den blev skrot i en trafikolycka
Japp, så kan det gå.
Zimba medarbetare på fibro.
//Baloo forever

hehe Det var ju inte så lyckat köp precis, Zimba! ;)
Jag har nog köpt endel som jag aldrig haft nytta av, eller använt.. Men att komma på det nu! ;) Det får jag nog fundera lite på! hehe.

Nåt helt onödigt som jag sett och INTE kommer å köpa, är en speciell kniv för att ta bort plasten på cd/dvd-skivor. Varför finns den???? Ta en vanlig kniv, sax, nagelfil, ja vad som helst. Helt onödigt.
Zimba medarbetare på fibro.
//Baloo forever

Näe, det finns visst allt att köpa! Låter minst sagt onödigt! Tur du inte köpt nån sån, Zimba! hehe. En annan onödig sak som jag tycker är, dom där plastkartongerna som Tupperware säljer som cornflakes-paket! Cornflakes ligger ju redan i ett paket.. Varför hälla över dom i ett annat??? 
Dom plastgrejerna Tupperware har att ställa mjölkkartong i med handtag o dyl är mycket mer praktiska om du frågar mig. Dom ahr ett mål. Men dessa cornflakeslådor… heh
//Rita, sajtvärd på Husmorstips, fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg, bloggen och min hemsida.
He he …jag kanske tillhör dom som tillverkar alla dessa onödiga prylar*L*
En krukmakare och bloggare http://krukmakerihemjord.blogspot.com/
tilvärkar du tupperware, Abbi? :D
//Rita, sajtvärd på Husmorstips, fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg, bloggen och min hemsida.
Usch… jag har gjort så många så jag inte ids räkna upp dem alla! Jag är totalknäpp på att shoppa, om jag hittar nåt jag vill ha så är jag impulsiv och köper det, tyvärr… Jag vet att det inte är bra, men jag kan bara inte låta bli!
#6 kanske inte var tillräckligt tydlig…jag tillverkar saker i lera inte alltid sånt man behöver *L* men vackra att se på*L*
En krukmakare och bloggare http://krukmakerihemjord.blogspot.com/
Jo mycket har man köpt i sina dagar…
Byxor tillhör min förbannelse.. Jag köper byxor för att jag måste ha ett par och sen använder jag dom inte för att de var ju inte bra…
Ett bilköp har det oxå blivit… Bilen rasade fullständigt efter halva vägen. Vi skulle upp till min brors bröllop. Halvvägs rasade bensinpumpen, kamremmen och något mer. Det var bara att begrava och hyra bil för resten av resan… *morra*
//Ida
Sajtvärd för Kost , Hypermobilitet Och Synskadade
Motionsprylar i olika former

Skor köper jag alltid i massor som alldri passar, sjukt irriterande att ha stora fötter finns alrig snygga skor som passar….köper försmå skor och trycker ner foten och går sedan och lider……