Lätt blir det inte
Min sambo opereras i morgon…..för karptaltunnelsyndrom och han ska vara hemma i 6 veckor. Jag kommer att få mer el mindre spel på honom, tror jag iaf, han kommer att vara så ynklig och hjälplös. Så jag kommer väl att få passa upp honom i tid och otid.
Det enda jag kan se som posetivt i detta är att han kanske mer kan förstå mig ( ja självklart är det ju posetivt om han blir bättre) Men ja ni förstår hur jag menar =0)
Vad ska jag sysselsätta honom med i 6 veckor, där man bara använder en hand. Usch vi som ska sätta nytt staket….fixa i trädgården, den är katastrof. Jag antar att jag kommer att få ignorera mina besvär den närmaste tiden och bara bita ihop !
Hihi, hoppas att operationen går bra! Inte blir han väl helt handikappad i 6 veckor? Är det inte bara de första veckorna som blir jobbiga? Sen kan han nog måla staketet ska du se!
Fast det kan man väl göra med en hand också? *fniss*

#1 Ja absolut, med du vet väl hur karlar är 
Jag avvaktar en operation på gubben med! Dubbelsidig knäoperation.. blir väl samma grejen gissar jag..
//Rita, sajtvärd på Husmorstips, fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg, bloggen och min hemsida.
.. och här hemma är det jag som kommer vara tokynklig! Jag ska in på ögonop idag… kommer hem till helgen..
c ya all! *vinkar*
//Ida
Sajtvärd för Kost , Hypermobilitet Och Synskadade

Värst vad många som ska opereras nu då! Hoppas det går bra för alla iaf!!! :)
linasvovvar: Du får tänka ut nåt smart åt honom att göra! ;) Som funkar med en hand. Men beror ju på vilken hand han ska operera, och om han är höger eller vänsterhänt.. ;)
Hoppas att alla operatiner går bra och alla konvalesenser anki1
Älska dig själv för den du är
Besök mig gärna påWWW.facebook.se/ankis smycken o textilhantverk

Aj aj aj… Inte lätt när en karl är sjuk vet du… Du får bunkra upp med godis och action filmer…:) Skämt å sido..Hoppas op går bra och att du inte blir helt knäpp…

Hm, sjuka karlar e inte kul,dom brukar ju va döende om dom har 36,5 graders feber. Men det finns faktiskt massa saker man kan göra med en hand. Har själv haft händerna i paket, dock inte samtidigt, men man lär sig knep att klara av saker, fast å andra sidan e jag ju inte nån karl
Men allt går bara man vill.
Självklart ska du INTE glömma bort dig själv.
Håller tummarna för att allt går bra.
Zimba medarbetare på fibro.
//Baloo forever
Hoppas allt går bra för alla!! 

Tack ni alla som bryr er, jag har lyckats sätta honom i lite arbete…han har tömt diskmaskinen wow det gör han knappt nät han inte är opererad, fast han inte kan använda högran så gick inget porslin i kras.
Imorgon ska jag tvinga med honom och storhandla, vi ska köpa ett lass med jord på tippen, köpa stolpra och staket nät, mammsen och pappsen + min bror och svägerska kommer upp och hjälper oss i helgen, så operationen kanske medförde något bra.
Vi har ju massor att göra och en kass mig och nu en kass fredrik också som när han blir bättre ska ge sig på nästan hand också…..suck !

Härligt att han hjälper till!! En kram till han så han fortsätter den inslagna linjen! Så du inte kör slut på digsjälv!
-> Kastrera och id-märk <- \>^..^< CatCrazyLady