Fibromyalgi iFokus

Fibromyalgi

Etikettprathörnan
Läst 521 ggr
Pomperipossa
2007-03-27 11:30
0

Ny här....

Hejsan.. Jag är ny här och tänkte presentera mig lite… Min mamma har nyligen fått diagnosen fibro, min svärmor har det… Men jag är bara en vanlig kronisk smärtpatient med multipla skador (främst nacke,rygg) Har även reumatiskt men har aldrig tänkt på att jag kanske har fibro och att även det bidrar…. Nåja.. Jag försöker leva så vanligt det går.. Har två underbara kids, jycke, katt och en gubbe som får stå ut med mig. Nu håller jag mot allas inrådan på att plugga… Är ingenjör men har alltid jobbat inom vården och är fruktansvärt intresserad av forskning, främst inom smärt och neurologi. Nu ska jag bli USKa och sen ev sköterska…

Rita-S
2007-03-27 11:32
0

Jag önsker dig välkommen hit Pomperipossa :) Hoppas du kan hitta nya tips och ideer! :)

och du värkar ju ha en del tips och ideer att bidra med själv, så du är et välkomment tilskott på våran sajt!

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida

Hopi
2007-03-28 12:27
0

Pomperipossa: Välkommen hit!!! Vad bra att du är intresserad av forskning inom smärt o neurologi!!!! Det behövs helt klart mer forskning där!!! ;)