Dagen i dag 3 februari
"things can only get better" sjunger jag i dag.
Det håller på bättra sig, men det är en bit kvar till hur jag mådde i somras i alla fall.
I dag blir det lätt middag på mig, massor av kött att välja på men jag vill ha BIFF!
Fast innan det skal jag bli klar på jobbet. Det är tungt här i dag pga varslet, alla är riktig nedstämda, och jag får häcken full som facklig förtroendevald. Många behöver tala med mig i dag!
Sen skal jag även ner på stallet och hälsa på min pälskling, tänkte jag skulle rida ut i villaströken i dag och vänja honom att gå ute i mörker ensam. Han är trots allt rätt ung än, även om han i Maj blir 5.
och i kväll tänker jag inte göra så mycket. jag skal nog plantera litet i kväll med tror jag, om jag orkar med det.
Vad skal ni göra i dag? :)
//Rita, sajtvärd på Husmorstips, fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg, bloggen och min hemsida.
God förmiddag Rita och alla andra som tittar in under dagen 
Jag har inga högtflygande planer alls för dagen, ska börja med att tvätta håret så att det går att visa sig för folk. Sedan tror jag att jag ska ta mig ut och handla lite. Bara strosa runt i de "billighetsaffärer" vi har här. Kanske hittar jag något kul.
Sedan blir det nog läsning för hela slanten och hoppas jag inte somnar. Jag måste ligga och läsa p.g.a nacken nämligen.
Ha en bra dag alla !