ont överallt
hej !jag har haft min fibromyalgi i ganska många år.allt började med många återkommande ifektioner som till sist ledde till ont i knäna och sen spred det sig runt i hela kroppen.jag har testat många olika medeciner men tyvärr så har det till sist blivit en massa tråkiga biverkningar.mediciner som jag ätit är distalgesic,somadril,voltaren,tiparol,tramadol ,lyrica,cymbaltaoch just nu voxra en typ av antidepressiv tablett.jag undrar om någon har en erfarenhet av voxra

Fibrotant, tråkigt att du ätit så mycketmediciner men förståeligt att det blivit så. Har själv fått prova en del av det du nämner men jag tål ingenting. Värst var cymbalta som jag fick halucinatioer av!
Hoppas Voxra kan hjälpa dig, har inte provat men hört någon blivit hjälpt.
Jag har oxå fått gå igenom alla de där du skrivit upp , + några till
jag är med sådan som får lätt biverkningar av medicin så bytena har vart många .. jag är väl klassad som" inlämningsbar till apoteket" när jag dör med tanke på allt som min kropp fått i sej 
Nå.. Voxra har jag dock inte fått prova (än iaf) Håller mej till Tramadol/Tradolan o panodil forte för värken, cipralex för att hålla deppigheten på plats, stillnocht ( mm) för sovandet, samt div för magen som tar stryk av medicinerna och primpiran ibland för illamåendet när magen o pillren krockar lite väl mycket