Ny värk!
Hej!
Eftersom jag ändå inte kan sova..så försöker jag skriva några rader. Men det är inte lätt..jag har så gräsligt ont i händerna, lederna i fingrarna idag! Jag har haft on i händerna länge..men så här ont!!
(Så det är väl inte så bra att skriva..det blir inte så långt!)
Jag har också fått en obehaglig värk över öronen! Vad är det nu då? Det har jag aldrig haft förut! jag tror att värken där gör att jag blir mer yr! Det känns hela tiden som det kommer nya smärtområden, på ställen som jag inte ens visste att man kunde ha ont i! Jo då! Det kan man visst!
Nätterna är hemska..kan inte ligga så länge, som jag behöver för att få en god sömn! Trots sömntabletter och smärtstillande ( ingen bra kombination kanske?) Jag somnar en stund, men vaknar igen, och igen, och igen! I går natt (läs morgon) somnade jag inte förrän vid sextiden på morgnen..ja, då är det morgon, och vanliga människor går upp till sina jobb då! 
Hur skall jag någonsin kunna jobba?
Värk och smärta för många +. och sömn, för många minus!
Ja, nu har jag grinat en stund! Men det är väl okej här!
Kram på er alla som kämpar! Ni är bäst! 
Nätterna kan vara väldigt plågsamma… När man är ensam i mörka tystnaden med sin värk , tja.. då är det lätt att tårarna kommer
vet alltför väl .. 
*kramar om *
Usch…stackars dig! Vill ge dig ett tips som kanske underlättar mörkret och tystnaden. När jag var uppe på nätterna för några år sedan och ångesten började krypa på så valde jag att se på film. Jag införskaffade alla "Sällskapsresan-filmerna" och diverse andra lättsamma och roliga filmer som inte kräver någon direkt tankeverksamhet. Detta är något jag gör än idag om jag känner mig nedstämd eller inte kan sova…fast numera kör jag alla säsonger av "Alla älskar Raymond". Hoppas att du snart blir bättre:)
nätterna kan va riktigt jobbiga tyvärr när man har lagt sig och släckt lampan då exploderar värken usch alltså
dom nätterna jag inte kan sova så tittar jag antingen på tvn eller på webtv eller så spelar jag främst onlinespel där man kan umgås med andra som antingen inte sover eller är i en annan tidszon
Har du provat tryptizol, den sover jag skapligt bra på.
jag har provat Tryptizol och det va inget för mig biverkningarna blev för jobbiga
har Stilnoct hemma funkar sisådär har Lergigan sover rätt oki på dom om det behövs har även Atarax och kan även ibland ta smärtstillande
det jag önskar allra mest är en sömnutredning för att få reda på hur man sover och vad man kan göra åt det
det andra jag skulle vilja få är smärtstillande så jag får sova varje natt men se du det går inte läkare med på för då blir jag automatiskt en missbrukare 
bara o inse att 8 av 10 nätter så är man vaken helt enkelt……
Jag tar Stilnoct, eller Zolpidem som de heter idag. Somnar bra av dem, och får sova fyra-fem timmar åtminstone. Atarax fungerar med, men jag känner mig tung i huvudet på morgonen, mindre kul. Tryptizol gav mig hemska myrkrypningar och värme i benen, så de skippade jag.
Jag går på Citodon i stort sett dygnet runt.. Periodvis så tar jag bara två- fyra tabletter om dygnet, och då mår jag ganska okej!
Åååh! Tack för alla underbara tips och allt stöd! Jag gillar er! 
Ni fattar ju! 
Det känns otroligt! Det är första gången jag har upplevt det..och det är ju för att ni har samma skit!! (ursäkta ordvalet!)
Jag känner med er…det är verkligen fruktansvärt synd om er! Men ni är fantastiska..som hittar vägar!
#1 Kunden är ganska våt för det mesta detta taget! Men det är bra att gråta..då får man ur sig lite av trycket..lättar man inte på trycket..leder det lätt till ångest! Det vill vi inte ha!
#2 Tar till mig dina "heta" tips" lättsamma och roliga filmer..kan nästan se fram emot det! 
#3 spela spel..låter kul! Om jag inte har för ont i händerna..för dem behöver man väl ha då? Vad finns det för spel..kan du tipsa om nåt kul och enkelt för mig som inte har erfarenheten! Om du vill..
#4 #5 #6 Tryptizol fick jag migrän av! Stilnoct hemska biverkningar. jag tar 1-2 propavan sömntabletter…blir regält dåsig..men kan inte somna ändå..smärta går förbi tröttheten!
Atarax märkte jag överhuvudtaget ingeting av? Tänkte i mitt stilla sinne..att det nog var socker piller! 
Citodon tar jag och de tar den värsta toppen av smärtan…ibland!
Hoppas att jag kan sova i natt…för många nätter utan sömn..detta känns helat galet! Jobbigt att gå upp vid sju, (för att skicka min yngsta tjej till skolan) när man somnade vi halv sex! Men sen får jag bara stupa i säng igen..och många dagar kommer jag inte upp förrän 12-tiden! Ont ont! Steeeeel! Men jag sover ju inte direkt då heller!
Så nu har jag gråtit lite igen!
Ni är bäst! 

För mig fungerar mediation och avslappnande andning. Många års träning har gett resultat. Har jag för jobbigt på natten kan jag inte försätta mig själv i meditation, då kör jag en avslappnings cd eller meditations cd. Funkar alltid.
har du möjlighet att sova en stund på dagen så gör det
jag har vart hemma nu i 4 år "förtidspensionär" och det har räddat mig för då kan jag sova en stund på dagen om jag har sovit dåligt på natten