måste bara skriva av mig
Ja har ont igen o ni som har fibro vet va jag menar vi har ju jämt o städigt jobbande muskler som spänner stränar . Jag har alltid ett molande i mina muskelfästen men jag hr överanstängt mig så nu är de inflamation igen o då gör de riktigt J**** ont
man blir ännu tröttare o man går som en snigel man har svårt att konsentrera sig o jag får svårt att prata.
Jag vet att de går snart över men när humöret trytter blir man lite less o måste spy ur sig på de ena eller de andra sättet o i kväll väljer jag att skriva .
Kram till alla er som har mitt problem o hoppas att ni får lite lugn o ro i början av 2011.
Mmm.. känner igen när värken får en att bara vilja sparka o skrika
Vidrigt när energi, ork , tankar bara kör ihop sej till en ihopknölad oandvänbar sudd
Hoppas det släpper snart nog och du får tillbaks lite energi
//
hej!
På vilket sätt yttrar sig dina inflammationer,du skrev att du har över ansträngt dina muskler och sedan får du inflammation.
Får du kortison mot inflammationen? vad uppstår inflammationen?
Är nyfiken eftersom jag har fått problem med mina knän, gör ont när jag belastar med gång, har fått kortisonspruta i knät, men det syns inget på röntgen och inga svullnader eller rodnad.
Undrar om detta tillstånd oxå har med fibrö att göra, att man oxå kan få inflammationer(har inte haft detta tidigare)inflammationer eller den typen av värk som gör ont vid belasting, utan mer att det värker oavsett belasting eller inte.
tacksam för svar!
Louise