Ny sajt hypermobilitet
Våran förra Medarbetare Tassy har nu startat en sajt om hypermobilitet!
Ni hittar sajten här :)
Lycka till Tassy!
//Rita, sajtvärd på Husmorstips, fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg, bloggen och min hemsida.
Vill passa på att välkomna alla in, är väldigt vanligt att man har fibro som diagnos men i själva verket har en överrörlighetssjukdom…
Så vi har en hel del gemensamt! 
/Amanda, Medarbetare på hypermobilitet iFokus
Med vänliga hälsningar
Chess
Tack för reklamen Rita! 
Fibrosajten och Hypermobilitet har väldigt mycket gemensamt, systersajter kanske? 
Det kan man nog säga, då många med hypermobilitet får dras med mycket av det samma som fibrisar! :)
//Rita, sajtvärd på Husmorstips, fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg, bloggen och min hemsida.
oja, och ibland har man dessutom bägge diagnoserna.
ajsing!
Min dotter lider av överrörlighet, men har även reumatiskt .. vilket gjort att läkarna ine helt tagit hennes reumatism helt på allvar
( samt skyllt en del annat på att hon är så rörlig!)
Först nu efter att jag tryckt på och vart tjatig , samt de själva sett hur krokiga och inflamerade hennes leder blivit på senaste tiden , börjar de inse att det kan finnas större problem än de sett/trott
Jag ska skriva ut och läsa på allt jag kan nu inför nästa besök om hypermobilitet så jag har "lite kött på benen" s.a.s. !
#5 Äsh och fy säger jag bara!
Min mor är 52, och är ganska nydiagnosticerad reumatiker. Även hon har stor överrörlighetsproblematik om än odiagnosticerad. Men det är ifrån hennes sida i släkten som mina besvär kommer.
Nästan alla på mammas sida är reumatiker, och flera stycken även på pappas sida, så jag har nedräkning
än är reumaproven negativa på mig.