Fibromyalgi iFokus

Fibromyalgi

Etiketterhälsavälvaro
Läst 3060 ggr
knas65
0

Lille Fibro är under kontroll !!

Hej allihopa !! Längesen jag var här !

Gjorde en GBP i Maj och hade en förhoppning att min Lille Fibro skulle ta och dra dit pepparn växer !! Hahaha !!!

Jag har gått ner till 68 kilo och min följeslagare har nog oxå tappat en del av sin pondus !!!

Såå skönt att känna att jag mår bättre i kropp och knopp,, Jag har fortfarande alla ömma punkter och en massa annat som fibro innebär men inte alls så som innan!!

Känns underbart att kunna hålla Lille Fibro i skägget och tala om att nu är det jag som har kommandot !!!

Jag kan gå promenader på 1 timme åt gången utan att ligga död i flera dar,, dansa,,sover hela nätterna utan medicin,,, äter inga antidepressiva eller värktabletter,,

Såå just nu är mitt liv helt underbart,,, jag njuter av det så länge det varar,,

Lille Fibro är ju oberäknelig,, jag vet inte vad han ligger o smider för planer,, men,, jag är inte rädd för att tampas med honom !!!

Hoppas att detta inlägg kan ge er lite hopp !!!

En God Jul önskar jag er alla som kämpar och lider !!!

Rita-S
0

Men oavsett hur det går så är jag glad för att du här och nu mår bra! :D Underbart att du mår bra! jag hoppas därmed du får lov att må såhär bra över julen och vidare framåt!

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida

ophelia
0

Så härligt att du mår så pass bra.Hoppas du får en härlig Jul.

//Sylvia

pia63
0

Har stått i kö i snart 2 år i väntan på en GBP , oxå i hopp om att kroppen ska må bättre när jag kan få bli lättare :)

Härligt att höra att det är du som  har koll på din fibro nu , och inte tvärtom *L*