Energi Kick!
Jag undrar om det finns nån som har nån superduper bra idé om att kunna få bort tröttheten från min kropp. Det enda jag vill e å sova. Huvudet vill göra massa saker, men kroppen skriker neeeej. Visst det e tufft privat o har ju även haft influensa, men denna trötthet o orkeslöshet gör mig galen.
Hjälp Zimba.
Zimba medarbetare på fibro.
//Baloo forever

Jag önskar av hela mitt hjärta att jag hade någon bra ídé för att ta bort tröttheten och orkeslösheten. Allt jag kan komma på är kämpa på!!
MVH Isnornin
Jag känner igen mig o ofta önskar jag aockså tt jag hade nån idé om hur man skulle få bort tröttheten…

Ja jösses.. är själv oxå så trött så jag vet inte vart jag ska ta vägen snart.. Vore fin-fint om det fanns nån dunder-kur eller nåt annat bra tips, som kunde göra oss alla piggare!!!
Jag känner också av den där förlamande tröttheten. I veckorna orkar jag inte göra nåt efter jobbet (biter ihop och jobbar heltid) och på helgerna är jag så slut så då sover jag mest. Jag är nog rätt kul… eller hur?
Nä, skämt åsido, jag tror att vi behöver lite sol och frisk luft i näsan, lite nya vårdofter i näsan! Det blir man pigg av! Men tills dess…

Jag har faktiskt prövat 1 Red Bull, visst det funka men blev hög som ett hus, energi fick jag med o skulle göra allt, det gick inte att stoppa mig. men sen mådde inte fibro alls bra. Så aldrig mer. 
Zimba medarbetare på fibro.
//Baloo forever
Zimba: Nej det är nåt man får betala för denna "falska kjänslan av energi och ork"
Jag har lärt mig hur mycket druvsocker jag kan ta, hur mycket redbull, och inte minst hur myket och hårt jag kan gjöra saker utan att fibron blir aldeles för skogstokig.. Men jag fick några smärtsamma dagar innan jag lärte det! :S
//Rita, sajtvärd på Husmorstips, fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg, bloggen och min hemsida.
Trött blir man när kroppen kämpar med att läka… Har du haft influensa och massa annat jox så är du trött för att kroppen behöver ta igen sig. Hur tråkigt och jobbigt det än är. Med fibro tar det lååång tid att återhämta sig från smällar. Det bästa du kan göra är att ge dig den tid du behöver och göra det du orkar… inte mer.
//Ida
Sajtvärd för Kost , Hypermobilitet Och Synskadade