Forum & Vänskap
Det finns ju forum för snart allting. Alltså måste det ju finnas folk som blir vänner i verkligheten genom detta. Träffas o ringer.
Är det nån som känner sig träffad????
Zimba medarbetare på fibro.
//Baloo forever

Jag har inte träffat eller ringt nån, som jag har skrivit till på forum.. Inte än, men det finns ju vissa som vore jättekul att träffa!!! 
Japp helt klart! me_minie som är på ridsport, och jag, vi har blivit riktig goda vänner gjennom forum :) Det startade på mitt gamla forum (numera nedlagt) och fortsatte i värkligeten. även jag och LinaN är goda vänner trots vi har träffats i värkligenen enbart en gong.
Linasvovvar och lisette har jag enbart talat med via forum, men jag vil mycket väl träffa dom en gong (hoppas det är gjensidig med) samma med Hopi!
Jag tänkte faktisk föreslå en forumsträff nån gong, fast om ett litet tag, jag vill ha sommar och att vi alla kjänner varann lite mer innan :D
//Rita, sajtvärd på Husmorstips, fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg, bloggen och min hemsida.
Jag har heller inga erfarenheter av att få riktiga vänner genom forum, men visst känns det som man "känner" vissa av er här inne! Det är lite lustigt för man har aldrig träffats, men ändå blir man så glad av att se er här!
Personligen skiljer jag mellan nätpolare, kompisar i värkligheten och nära vänner. Jag har enbart några få riktig nära vänner. 2 stycken typ. Men jag har en del som ajg kjänner ligger i gråsonen mellan kompisar och nära vänner. Många nätpolare kan kjännas som dom befinner sig där, men det litar jag inte mycket på innan jag har träffat dom och dannat ett inntryck :) Men nätvänner kan va riktig goda vänner. Varför? Man är på ett vis anonym och kan öppna sig utan att kjänna det udda på jobbet dan äfter! :D

Lullan1: Ja visst är det så att man känner det som om vi känner varandra, fast vi aldrig har träffats!!! ;) Jag trivs som fisken i vattnet här ihop med er!!!
Rita.S: Ja, det vore roligt att träffas! Att ha nån slags forumsträff till sommaren! Det skulle kunna vara nåt det! Det dumma är att vi bor så utspritt och ingen av oss är ju direkt så starka o pigga…….
presis
så tyvärr lär det nog kosta mycket pängar att vistas

¨jag och lisette träffades på en chat över nätet för siså där 8-9 år sedan. det visade sig att hon gick i min kopis klass…..galet men visst kan man träffas över nätet.
Absolut… *fnissar* Jag träffade min man över nätet… Inte på sån datingzite utan genom IRL-vänner som vistades på samma forum..
Nu känns det som att det är dax att sova middag.. Är helt slut efter att ha jagat upp sig inför fk-mötet… Helt i onödan visade det sig. Däremot gjorde det så fysiskt ont att gå så jag trodde jag skulle gråta när jag kom fram… =P
//Ida
Sajtvärd för Kost , Hypermobilitet Och Synskadade