Fibromyalgi iFokus

Fibromyalgi

Etikettprathörnan
Läst 695 ggr
Hopi
0

Godnatt-tråden! ;)

Nu ska jag säga godnatt för ikväll! Det har varit så roligt att sitta här o skriva ihop! ;) (En viss Zimba känner sig nog lite träffad kan jag tro! hehe) Sov så gott alla! Eller så gott det går med fibro..hum..

Godnatt-Kramar/Annelie.

Zimba
0

Nä, hur kan du tro det?? FNISS.

Godnatt själv o sov gott o dröm om DRIVIS.Fundersam

Zimba medarbetare på fibro.

//Baloo forever

Hopi
0

hehe Nej nu ska du inte vara elak heller.. Jag vill INTE drömma om nån is alls! snyft snörvel.. jag vill drömma om solar i massor!! Ra-dyrkare som jag är! ;)

Du kan få drömma om en het öken!!!! Flört  Sussa gott!!! :)

Anterrabae
0

godnatt på er!! Jag ska drömma om hallon. blåbär och vispgrädde.. (laktosfri så jag inte får ont i magen)

//Ida

Sajtvärd för Kost , Hypermobilitet Och Synskadade

dreamiz
0

Det där var ju igår men ändå…

Nå, Hopi några trevliga drömmar då? Räcka ut tungan

Jag sov uruselt inatt o har nu hemsk huvudvärk så blir sängen himla tidigt ikväll så hoppas jag kunna sova bort den.

Hopi
0

dreamiz: Jag hade inga drömmar alls inatt.. sov dåligt o lite… Så trött o seg idag.. snark.. Hoppas din huvudvärk är borta till morgonen!

Anterrabae: Drömde du om hallon, blåbär o vispgrädde? hehe Är det sojagrädde du menar eller? Det finns ju faktiskt vispbar sojagrädde nu! Som är super-duper god! ;) Soyato heter den. Mums! Nu blev jag så sugen.. ;)

Simson
0

Vi kanske skulle lägga upp en tråd med smarriga recept som lockar upp livsandarna. MUMS!!! Behövs ibland. Ibland väldigt ofta. Flört

Jag har ätit pannkakor med blåbärssylt (drömde om färska jordgubbar) med grädde med vaniljsocker och honung i. Gott, gotti, gott, gott…som tvillingarna sa. Vilket glassföretag de nu var på? Glad

God natt alla vänner! Längtar tills i morgon…skall till osteopaten…härliga människa!! Mår så BRAAA efter henne!! Blir tårögd av lättnad när jag nu vet att jag skall tid. (gamla människan att vara så känslosam! Men det är så lite saker som hjälper så allt som gör är gulf värt!)

-> Kastrera och id-märk <-   \>^..^<   CatCrazyLady

Hopi
0

Simson: Hoppas det var bra hos osteopaten idag! (Inte för jag vet vad dom gör precis.. hum.. ;S)

Nej, nu säger jag godnatt.. Ska ut med hundarna o sen ska det inte dröja förrän det blir sängen, så jag säger godnatt och sov gott till er alla, mina vänner här! Kram!

Anterrabae
0

Hopi: Ja, jag tror faktist att jag gjorde det… och massa annat. Har börjat drömma så på nya LCHF-kosten.. Nej det var itne soyagrädde.. Jag kan hålla med om att den är god och det är helt ok alternativ till när magen inte vill ha mjölk.. Dock innehåller den för mycket kolisar och för lite fett för min smak.. ;)

//Ida

Hopi
0

Anterrabae: Att jag måste ha sojagrädde beror inte på magen, utan för att mina luftrör svullnar igen av allt vad komjölk heter.. Tål varken komjölksprotein eller laktos.. Gissa om jag blev glad när Soyato kom för nåt år sen! Wow! Då kunde jag göra tårta, semlor osv!!! Det har jag inte kunnat äta på mååånga år innan den här supergoda sojagrädden kom!

Nej, nu ska jag natta mig.. Orkar inte vara uppe längre.. Det har varit en tuff dag.. Godnatt allihop och sov så gott!!!!

Anterrabae
0

Hopi: Fy 17 för att vara så allergisk mot mjölk.

Jag har samma med tomat och i princip alla exotiska frukter + banan.. eller jag vet inte om alla är exotiska, märker dock att fler och fler frukter blir det. Jag undrar om det är bekämpningsmedel oxå som jag inte tål. Förr räckte det med en halv tsk av nån dressing som innehöll tomatpure så svullnade jag ihop i halsen, men nu tror jag inte att jag är så känslig.. vågar inte prova dock.. Vet att jag är ännu mer allergisk mot frukt..

//Ida

Hopi
0

Anterrabae: Nej, inte är det roligt att vara såå allergisk inte.. Det är så jobbigt tycker jag att inte kunna äta ute, inte hos andra folk, måste lusläsa ALLT innan jag äter… Är man ute o åker tex, till nån stad för att handla, då måste jag ha med mig mat eller bara köpa strips på mcDonalds tex.. Brukar ta med en banan att äta till… Det blir ju inte mycket till "mat" precis..     Det kan nog mycket väl vara bekämpningsmedel som gör att vi inte tål vissa saker! Men i början när jag märkte att jag inte kunde äta tomat, då kunde jag faktiskt äta Svenska och Danska tomater, men inte Holländska eller så! Men sen så blev det värre och jag kunde inte längre äta några tomater alls… Ibland fuskar jag och äter veg.färssås.. Men känner att det svider på tungan.. Svider på tungan även av falafel.. Men vet inte varför..? Om det är nån krydda som jag inte tål..Kanske curry..?  (Ja, nu blev det mycket allergi på godnatt-tråden.. hum… sorry! )

Hopi
0

Nu säger jag godnatt igen.. Ska sätta mig framför tv:n ihop med sambon o se på en film. Så jag loggar ut här för ikväll. Hoppas alla har det så bra som möjligt! Kram & Godnatt!!!

Rita-S
0

nattinatt alla medlemmar!

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida

Simson
0

Natti från mig också!! Tack för idag med! Kram alla vänner!!

#7 jo osteopaten gjorde mig glad igen. Sover också nu igen. "Piggare" och lugnare och mindre ont och mer utvilad och mindre sur och mindre deppig och mindre öronproblem och och och sover bättre som sagt. Glad

-> Kastrera och id-märk <-   \>^..^<   CatCrazyLady

Hopi
0

Simson: Vad bra att du känner dig glad och sover bättre!!! superbra! :)

Nu ska jag redan säga good night! Är trött.. Ska ut till mina 2 kaniner lite innan jag tar ut hundarna o borstar tänderna.. Så det blir väl inte sängen riktigt än, men loggar ut här nu iaf.. Fast det vill jag inte egentligen.. vill vara kvar o skriva med er.. men-men.. det blir ju en morgondag! Kram på er!!