Har du en tryckavlastande madrass?
Har kikat litepå IKEAs bäddmadrassmed tryckavlastande egenskaper. investerade i ensådan kudde på Jysk, närde hade halva priset, den ärok att sova på.
Men nu vill jagha en madrass! Tempurär för dyr, men så hittade jag denna på IKEA.. ska åkaoch titta på den imorgon.
Har du någonliknande madrass, och isåfallvad tycker duom den?
jag har sensus från Jysk, älskar den!
//Rita, sajtvärd på Husmorstips, fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg, bloggen och min hemsida.
Köpte mig enkudde på Jysk, närdet var halva priset-kampanj. En med memoryskum, och den är jättebra! Den ger ett skönt stöd, 250kr gav jag för den, och det ångrar jag absolut inte. Tänker satsa på en bäddmadrass framöver också.
köpte bäddmadrassen prevent,dom har den på spenshult,,den är helt underbar, pris 5999,men som medlem i reumatiker förbundet kostar den 3999. man kan söka bidrag.
Jag har en "tempurvariant" som är helt underbar
/Maria

Jag har tempurmadrass och den är guld värd.
Ha en bra dag! Mongu.
Värkdrabbad som kämpar att bli värkmästare över min kropp. För att kunna se ljust på livet!
har haft tempur och den var helt underbar,men så bytte vi till större sängar och då var tempuren dyrare än den jag köpt nu,,,men håller med om att riktig tempur är toppen.
Jag harju en bra kudde från Jysk,men kostade ändå påmig en Tempurkudde. Något jagångrar. Denna passade inte min nacke alls,utan jaghar haft ont i tredagar nu. Så nu åkteden in i garderoben!
Över tusen kronoråt skogen.. 
det är så tråkigt,man borde få låna och prova.
Ja detkänns lite surt.. 1195 kr är inte småpengar förmig.
Nej,de flesta av oss med värk och elände borde få madrasser,kuddar od,som hjälpmedel,men nu får man ju inte ens de nödvändigaste gratis