OT: Bröstcancer och prostatacancer
Rosa bandetkampanjen pågår jusom ingen har undgått, detär tuttar iallaformer överallt.
Varför integöra detsamma med prostatacancer? En månads kampanj och snopparöverallt………
Dencancerformen är likaviktig att uppmärksamma tyckerjag.

Man har redan gjort det. Mustasch-kampanjen.
>>>Malum domesticum<<<
Mustasch? Den har jaginte hört talasom. Varför synsden inte lika bra som rosa bandet? Lite löjligtmed, prostatacancer harväl knappast med mustascheratt göra. 
Säljerman produkter med mustascher påockså?

Jag kommer inte ihåg vilken TV-kanal det var som körde den. De hade mustaschen som symbol i övre högra hörnet hur länge som helst. Jag tror det var Gert Fylking och Robert Aschberg som gick marschen och gjorde program om det varje dag. Ganska uppmärksammat tycker jag som ser mycket på TV.
Bra initiativ. Gubbar SKA kolla sånt. Det gör min.
>>>Malum domesticum<<<

Snopp-band är iof en kul idé. Men om du tänker efter är det första året som rosa bandet kör med tuttisar.
>>>Malum domesticum<<<
#4 nu ärdet ju intebara själva tuttarna på bandet,utandet visas tuttaröverallt, var manän surfar eller i tidningar,så är dettuttar i allaformer. Så uppmärksammat ärabsolut inte mustaschen, vilketär synd!
hadevarit kul medprofilerade produkter med snoppar påsom man kunde köpa och bidratill kampanjen. Men detkanske är "usch" medatt visa tecknade snoppar.. 
Hurnaturligt somhelst enligt mig!
(Jag tittar ocksåmycket på tv, menhar faktisktmissat detta totalt)

Något som många missar är att det är Cancerfondens band. Vill man stödja bröstcancerfonden direkt har de ett annat band man kan köpa. Det är en annan rosa nyans på det.
Det har jag köpt för jag vill ju ge pengarna till bröstcancerforskningen direkt och inte till cancerfonden som sedan ger en del till bröstcancerforsknignen.
>>>Malum domesticum<<<

Googla gärna mustaschkampen.
>>>Malum domesticum<<<
Har sett mustacherna
Men..instämmer lite med vino ..
liiite fånigt att tuttar kan få visa överallt, men inte snoppar
Mustachen är ju inte direkt kopplat till prostatan

*går o rakar överläppen - för säkerhetsskull*

*går o rakar överläppen - för säkerhetsskull*
tänktefaktiskt på dedamer som har mörk mustasch..
Nå. jag är ju blond..(tack o lov kanske)
men nåt fjun har jag ju på läppen *S*