OT: DÅLIGT av SFF
Oj vad jag känner mig gammal och "utanför" plötsligt 
Jag tycker inte detta är helt OK, många får faktiskt sin fibro EFTER de fyllt 40 och behöver en sån här cirkel… jag t.e.x
Dåligt att ha åldersgräns på detta…tycker jag… 
Men detta låg väl under " Ung med Fibromyalgi" ?
fast.. jag kan förstå din tanke - ändå.
Har itne SFF någon annan form av cirkel för de "äldre" då?
Kanske inte vart någon efterfrågan?
Visst gjorde det det… Just för att det inte finns sånt för oss äldre tycker jag det är fel..Jag har då aldrig sett nåt liknande erbjudande för äldre..
De äldre har ju lika stor nytta och behov av mer kunskap och stöd om fibro so de unga.
Kan ju vara att efterfrågan inte vart så stort, och då jag själv med jämna mellanrum efterfrågar cirklar och föreläsningar blir jag varje gång hänvisad till nån förening flera mil från min ort. Ändå har vi en förening på orten..som inte har nån aktivitet alls..
Jaja, det är som det är.
jag blev själv väldigt förvånad över den här kursen och jag förstår inte heller varför det är någon åldersgräns
såvitt jag vet så är det inte så många yngre som har Fibro och som är intresserade av kurser och liknande
vet att det i alla fall funnits på några platser i landet kurser för såna som har Fibro minns inte var nånstans men tror det va typ Göteborg och Stockholm och där va det ingen åldersgräns däremot så skulle man ju istället orka och ha tid att ta sig till en lokal 1 gång i veckan
tror det finns nån Fibro förening i närheten där jag bor men tror knappt att det är någon aktivitet
Jag ha inte gått med i FSS för den lokala förenngen här är mer eller mindre sovande. Är med i reumatikerförbundet .. men även det är ju i ide tror jag *s
Är väl så när man inte bor i städer….