Fibromyalgi iFokus

Fibromyalgi

Etikettprathörnan
Läst 683 ggr
linasvovvar
0

arbetsträning

Jag arbetstränar just nu som arbetsterapuft på ett sjukhus i höör som heter orup som har patienter som tex har ryggmärgsskador, amputation, trasplantion. haft strok, har hjärnskador mm mm.

Det är jättekul och väldigt intresssant och man träffar massa underbara individer.

Men jag fixar det inte, kanske lite tidigt att säga efter en dag. För det första börjar jag halv åtta som i sig inte är så farligt, men har man inte sovit under natten så är man ganska trött halv åtta.  Jag vågar inte ta någon medecin för att jag kör bil ditt och hem.

Igår började jag kl 8 och slutade 12, jag ska vara där halvtid varje dag…..jag h ade så ont när jag kom hem att jag bara satt och storbölade i bilen när jag kom upp på gårdsplan. Vet inte riktigt hur jag körde dom två milen, jag hade gått in i en dimma på vägen.

Vaqd ska jag göra ??? Jag jag bita ihopa och sluta gnälla och tycka synd om mig ??? Det är ju bara två veckor.

Kram på er

Rita-S
0

jag tycker du kan ge det några dagar till Lina, om det är lika illa äfter några dagar så kanske det går att börja arbetsträna 25% ? (Varför startar man på 50%?)

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida

linasvovvar
0

För att man ska hinna få ut något på dom två veckorna som jag bara har fått så är iaf halvtid det minsta man kan ta för att hinne se hur dom jobbar

Jag arbetstänade innan jul också på ett konditori men då va det bara 25% för mer orkar inte min kropp igentligen

Sara
0

Tycker du ska göra det du känner att du orkar. Å jag tycker visst du ska gnälla, speciellt till Försäkringskassan.

Sara

Hopi
0

Om du inte orkar så orkar du inte! Om du är så slut så du gråter, då är det fööör mycket! Så ska det inte behöva vara!  Tycker det är fruktansvärt att du ska börja med så många timmar direkt! Det är väldigt osmart, för det är ju mindre chans att det funkar då ju.. :S