Fibromyalgi iFokus

Fibromyalgi

Etikettprathörnan
Läst 2964 ggr
pia63
0

OT: En SÅN dag :-/

idag är en sån där dag som trots piller och annat så gör värken mej mer eller mindre galen.

Kommer inte undan eländet ju

Ligga går inte.. höfter o rygg "skriker"

Sitta likaså.

Gå.. nä, fötterna vill inte.

Hur gör Ni för att klara dessa dagar?

Jag försöker enbart ta mej igenom..men ibland kommer allt tanken på att vilja bara slippa undan allt *suck*

hoppetossan
0

usch, vet hur det känns!

jag vet faktiskt inte hur jag gör, jag antar att dagen bara går förbi och man lider. jag gråter när jag har jätte ont och det hjälper, jag söker tröst hos sambon och katterna, de hjälper mycket:)

annars försöker jag tänka att det blir kanske bättre imorgon och leva på det hoppet medan jag försöker göra det bästa av det värsta. Läsa en stund kan hjälpa mig koppla bort smärtan lite, självklart kan man inte sitta förlänge för det gör ju också ont. Duscha varmt eller ta ett bad, röra på  mig det lilla jag klara av om det bara innebär att gå ett varv i lägenheten..

men jag håller med, ibland vill man bara lägga sig ner och slippa allt…

fibro
0

Nej, man kommer inte undan det Rynkar på näsan.

Då det är som allra, allra värst och absolut inget funkar tar jag faktiskt ett sömnpiller och försöker sova mig genom helvetet..

Annars är datorn bra, bara surfa runt och avleda tankarna…om skallen funkar Obestämd

pia63
0

Orkar inte riktigt sitta vid datorn heller mer än myckt kort stund.

Det har vart några helvetiska dagar och nätter nu med många tårar , ilska och tankar…

Vinter kyla och blåst på gång  ( igår kom lite snö) vilket u knappast gör saken bättre.

Shit, vilken djup grop  jag ramlat ner  i nu … 

Nåja.. allt blir bättre .. enda vägen kvar är uppåt Obestämd

kkarinn
0

Jag brukar lägga mig i badkaret! och där stannar jag hela kvällen!

pia63
0

Har tyvärr inte badkar längre . men innan jag flyttade hit hade jag ett, då så bodde jag delvis i mitt badkar . Dag o natt *s*

saknar det verkligen! 

Bara jag får råd att fixa badrummet, så är att få in ett badkar prio1 här