Fibromyalgi iFokus

Fibromyalgi

Etikett: fibromyalgi
Läst 2604 ggr
hoppetossan
1

Ny här och behöver skriva av mig lite

Hej allihopa!jag är ny har, är 25 år och fick min diagnos för 2,5 år sedan, men haft problem sen jag var liten.

Jag har sedan april haft väldigt ont och det vill verkligen inte ge med sig! allt gör onte, händer,armar, rygg, ben, axlar, skuldror och huden känns som ett jätte blåmärke…brukar inte ha ont i så här långa perioder och tar så mycket av min kraft, jag orkar inte lyssna på föreläsningar i skolan, att skriva tenta går långsamt då händerna värker..fick börja äta cymbalta i mitten av augusti och den har bara gjort mig trött som in i, torr i munnen och inte haft någon effekt på smärtan alls. Det börjar bli väldigt jobbigt och frustrerande för mig och jag vet inte riktigt var jag ska ta vägen eller vad jag ska göra..

ursäkta detta "gnälliga" inlägg, jag brukar vara en positiv person i vanliga fall trots fribron, men ibland blir den bara lite för mycket..

tur för mig så har jag iaf en förstående sambo och två underbara katter som alltid får mig att le:)

pia63
0

Ja har inte heller vart här så väldigt länge… men ÅH vad glad jag är att jag hittade hit!

Hoppas du med ska tycka lika br om stället som mej :)  Finns så många kloka här med så mycket erfarenhet som delar med sej av allt möjligt .

Här har jag iallfall aldrig kännt mej dum eller nåt när jag skrivit om eller svarat i något .  Vilket jag ibland gjort på andra ställen …

Så, välkommen ! Glad

hoppetossan
0

Tack för välkomnandetGlad! Som du beskriver det.låter det som ett trevligt forum, så jag tror säkert att jag kommer trivas här:)

mongu
0

Välkommen hit!

Hoppas du ska trivasGlad

Ha en bra dag! Mongu.

Värkdrabbad som kämpar att bli värkmästare över min kropp. För att kunna se ljust på livet!

kkarinn
0

välkommen hit :)

Och skriva tenta är jobbigt, jag fick hoppa av universitetet för jag kunde inte ens komma igenom alla böcker med all värk..

jag brukar också vara en posetiv person men som sagt det blir för mycket i bland.

kämpa på :)

Rita-S
0

Välkommen hit och ursäkta jag har varit sen att ansluta mig till kören! Hoppas du kommer träffa jämnlika för dig, som förstår dina gnälldagar, och som delar din erfarenhet och kanske, väm vet, det kanske kan bjuda på nya vänskap med!

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida. 

hoppetossan
0

#3 Tack så mycket, kommer säkert trivas här:)

#4 Tack tack:) Vad tråkigt att du fick hoppa av univeristet pga av fibron, känner fler som fått göra det…jag har två år kvar och hoppas verkligen att jag överlever studietiden!

#5 tackar så mycket:) jag hoppas att det ger mycket att få skriva av sig och veta att ngn annan förstår hur det känns! man vet aldrig vad för postiva saker för med sig:)