Mona har rätt...

Precis, så blir det!!! Hur dåligt dessa människor ska må och alla som nu är utförsäkrade, tror jag inte vi sett vidden av ännu!!!
Jag har röstat nu (var första prsonen in i röstlokalen idag *s*)
.. och jag hoppas tillräckligt många inser vart det kan barka hän .. --släpper sitt ego och sin penninghunger och röstar för medmänsklighet och solidaritet - för alla
Det viktiga är inte vad man röstar på, så länge man röstar det man uppriktig tror är det bästa för en själv, ens familj och ens land, utan det viktiga är att man röstar!
//Rita, sajtvärd på Husmorstips, fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg, bloggen och min hemsida.
#3 Visst är det viktigt vad man röstar på, så länge det är något man själv tror på och inte blir utsatt för grupptryck, det anser jag iallafall.
#4 jag sa det inte var viktig så länge man röstar det man uppriktig tror är det bästa. Jag bryr mig med andra ord inte vilket parti ANDRA röstar på, utan att man röstar, och att man röstar det man värkligen tror är det rätta.
#5 Men då blir det ju samma sak.
Man röstar det man tror på, och då är det ju viktigt vilket man röstar på, att man sympatiserar med dem.
Det här blev ju krångligare än vad det är.. 
#5 och 6
Hehe, ja ni menar ju sammalika… valnerverna som spökar i dag kanske..
#7 Nejdå, det är bara jag som kan vara petig när jag skriver.. är mycket inne på politik och härjar för oss som är sjuka, så jag läser väl in för mycket, men jag ber om ursäkt, Rita-S, om jag låter för snäsig och "pekpinnig"! 
(Men jag ska gå och ångerrösta strax, som tur är har jag bara 200m till röstlokalen. Citodonen måste verka först bara innan jag knatar iväg.
)
#8 Oki…ville bara skämta till det lite… 
Ja, det blir lätt så :) Själv är jag ju dyslektiker, så på svensk är det inte alltid lätt för mig att se om ordlyden i det du säger blir det samma som jag menar :) Ingen skada skett, viktiga är att man faktisk använder den lilla makt man har att påverka överlag, det är det ända sätt vi kan få till en förändring!