Fibromyalgi iFokus

Fibromyalgi

Etikettprathörnan
Läst 2189 ggr
Blomfrun
0

Demonstration Mynttorget 18/9 kl 12-15

Ville bara informera om att det blir en demonstration i Stockholm på lördag den 18 september kl 12.00-15.00

Plats Mynttorget

Arrangör Välfärdsmanisfest 2010 och bl.a. Resurs.

För mer information se www.resurs.ning.com

Alla som bor i närheten och som orkar ta er dit gör er stämma hörd. Kanske går det att fixa samåkning från andra orter? Ring gärna till er lokaltidning och tipsa om demonstrationen.

Rita-S
0

Jag vill bara få påpeka att sajtens Skrivregler pålägger att fråga om tillåtelse för reklam, oavsett vilken reklam det är. För information.

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida

nabbam
0

Räknas det som reklam när man informerar om demonstrationer och sådant? Jag trodde att det var mer för försäljning och reklam av egna hantverk och liknande..

Rita-S
0

Jag skrev "reklam för olika saker" i regelvärket, så ja, detta omfattas även det av reklamen. Samma regel säger egentligen att det tas bort av värden om det inte är godkänt, vilket jag lät bli att göra då detta är en demonstration jag tycker sajten skal stå brevid och stödja

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur

nabbam
0

Ok, bara undrade var gränsen gick.. Glad

Rita-S
0

#4 ja, jag har inte brukat radera om det är riktig relevant för sajten, det tycker jag är lite överdrivent paragrafrytteri, men jag vill gjärna folk skal vara medveten om detta med reklam då vi för ett tag sen brått översvämdes av folk som skulle sälga healing och hemlagade mediciner o grejs :/ så.. men alla som har frågat så långt har ju fått ja om det inte är något olagligt förståss

sighni
0

Vad handlar demonstrationen om?

Rita-S
0

Saxat ur manifestet på hemsidan:

"Har DU fått nog alla nedskärningar i vår gemensamma välfärd??

Det är hög tid att visa vårt stöd för de som drabbats hårt av nedmonteringen av våra trygghetsförsäkringar och trygghetssystem!!"

sighni
0

Tack då vet jag. Det är ju jätteviktigt. Tyvärr bor jag alldeles för långt från Stockholm för att kunna delta men jag hoppas att alla boende runt omkring sluter upp.