Fibromyalgi iFokus

Fibromyalgi

Etikettfibromyalgi
Läst 721 ggr
Zimba
0

Roliga saker.

Då menar jag vad ni tycker e kul att göra. Det som ger livet en extra kick.

Själv gillar jag att gå i second hand affärer el loppis, alltid kommer man hem med nåt och för mig piggar det upp. Sen har jag dille på att köpa duschcremer,deo o nagelack, kan väl snart öppna en affär.

Så kom igen och berätta.

Zimba medarbetare på fibro.

//Baloo forever

abbis
0

Sommarauktioner…slalom…och att resa…..Det roligaste jag vet är nog att jobba med det jag gör…lera..*L*

En krukmakare och bloggare http://krukmakerihemjord.blogspot.com/

prinsessorna
0

Pyssla…och göra saker, bygga hemsidor och att bara vara med min dotter och njuta av dagen!

Rita-S
0

gjöra hemsidor, ta ett glas vin i godt sälskap, gå en promenad, va med djur, kika film med sånna jag tycker om, läsa och lyssna på musik/lydbok

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida

Hopi
0

Det som jag tycker är extra roligt är att pyssla med mina djur, åka på hundutställning och gå runt o titta, se på Hem till gården (längtar efter det på helgerna.. visas ju bara vardagar..), böcker betyder mycket för mig.. Håller med dig Zimba om att det är roligt med duschcremer o nagellack! ;) Även ansiktscremer, det känns lite "lyxigt" på nåt vis. Jag brukar skicka efter från Yves rocher och det är sååå mysigt att få hem ett paket att öppna! =) Så är det roligt att komma iväg till tex Borlänge och få gå runt i affärerna på Kupolen en stund! Även om jag inte alltid handlar så mycket.. Men det är roligt att titta på alla saker som finns att köpa! Så älskar jag även att vara ute i skogen! Det ger sån frid på nåt vis. ;) Det finns mycket som ger mig mycket!!! Det blir nog så att man uppskattar det "lilla" när man är sjuk!