Fibromyalgi iFokus

Fibromyalgi

Etikettprathörnan
Läst 2724 ggr
Rita-S
0

OT Dagens Kaktus!

Jag tycker vi behöver få dela ut kaktuser i bland med!

Dagens kaktus ger jag till försäkringskassan för deras bemötande och behandling av sjuka människor!

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida

sunkan
0

Jag ger ochså en kaktus till försäkringskassan som bara gör att folk blir mera sjuka.

Simson
0

Då ger jag resten av kaktusarna till politikerna som styr Försäkringskassan…

-> Kastrera och id-märk <-   \>^..^<   CatCrazyLady

lilli-l
0

Jag ger en kaktus till de läkare som behandlar en så nonchalant så att man är gråtfärdig när man går från dem!Gråter

Carpe Diem….Fånga dagen

TjockaBerta
0

En kaktus av det större formatet till min läkare som vägrar skriva ett korrekt intyg till FK. Hon vill inte skriva de uppgifter de vill ha in utan hävdar att hon bara kan skriva att jag är arbetsoförmögen.Och inget mera.

>>>Malum domesticum<<<

lilli-l
0

#4 Jag ger också en JÄTTESTOR kaktus till din läkare! Vad trött man blir, eller hur?Skrikandes

Carpe Diem….Fånga dagen

candycandye
0

En stor kaktus vill jag skicka till min arbetsträning som vill tvinga mig att bära tunga lådor på lagret trots att jag gråter av smärta.

Rita-S
0

jag vill ge en inte på tok för stor kaktus till vädergudarna, jag hadde ju beställt sol denna vecka!

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur

ttss
0

En kaktus, till läkare och försäkringskassan och politiker som misstror deras medmänniskor. Jag är emot fusk, men kan man inte jobba alls/inte normalt skall man ej behöva oroa sig för ekonomin. 

Läste någon stans att innan dessa reglerna kom var det ändast/uppskattade man 2 % fusk. Och om det stämmer så är det ju skrämmande hur dem nu behandlar de 98 %.

Tatsja
0

En stor kaktus till distriktsköterskan som lade om mina ben i förrgår. Fast läkaren och jag sagt nej till fetvadd, då jag blir ännu rödare, räcker med rosfeber där. så lindade hon i alla fall fetvadd på mina ben.

När jag ifrågasatte så sa hon att läkaren inte kan allt som hon kan. Det var samma sköterska som sa att jag bara hade muskelkramp i ryggen. Tur jag stod på mig och fick en läkare att kolla in ryggen. Bältros var diagnosen. Lovar hon fnös och kallade läkaren både det ena och det andra.

Så mer än en stor kaktus ska hn ha

Väl mött, Tatsja

Du tittar väl in på Fotboll iFokus?

Rita-S
0

En kaktus från mig med till den sköterskan! En stooor en med långa taggar!

Mainebusters
0

Den sköterskan får ett getingstick i baken av mig.. Obestämd

fibro
0

En stor elak kaktus får apotekaren som påstog att jag absolut inte fick ta Pantoloc Control för magen, när jag tar antibiotikan jag fick.

Jag prata med läkarn idag och han sa att det får jag visst, bara jag inte tar det SAMTIDIGT !!!!!

Detta visste hon säkert och hade hon sagt det skulle jag inte sitta här med min jävulska KATARR nu oxo… GRRR och MORR .. Skrikandes

[Jeremina]
0

Dagens kaktus ska chefen på kirurgmottagningen som jag går på som var så otrevlig och nekade mig en operation av ett bukväggsbråck.

Jag gav mig inte och en annan chef godkände operation och jag är nu opererad och de hittade ett bråck i min mage på sjukhuset i Umeå och en del andra fel som är åtgärdade. Nu har jag fått ett nytt liv, skam den som ger sig.

Denna chefsläkare ska få be mig om ursäkt!

Rita-S
0

Hoho jag bjuder den chefsläkarn en kaktus jag med! >_<

sissie
0

Tatsja. Skicka en sådan där kaktus som kallas för svärmorskudde från mig till sjuksköterskan. Den är riktigt stickig.

Nystartad sajt om jänkare! CoolWrooom!

Amerikanska Bilar

Pontiacsgirls blogg

Tatsja
0

Stor kaktus till mig själv som inte orkar ta mig ur denna deppighet, just nu. Jag har fortfarande bältros, vilket gav mig vatten i benen som i sin tur resulterade i rosfeber, sen har jag fått sonens fluensa och till på råga på allt ishiach.

Usch och blä från och till mig sjävl

Fast en god nyhet är att jag lade ciggen på hyllan den 19:e förra månaden och det går bra

Väl mött, Tatsja

sissie
0

Då tycker jag att du ska ge dig själv en sådan där kaktus som det blir så stora fina vita eller gula blommor på. Eller kanske en julkaktus. Dom är fina.Glad

Nystartad sajt om jänkare! CoolWrooom!

Amerikanska Bilar

Pontiacsgirls blogg

Rita-S
0

En novemberkaktus eller en Aloe Vera blir det på dig, Tatsja :)

Tatsja
0

Tack för kaktusarna. De kanske kan hjälpa mig ur deppigheten.

Nu är det 5 veckor sedan jag slutade rökaGlad

Väl mött, Tatsja