Ville bara tala om vad jag gjort/gör
pysslar lite ibland då jag orkar…har en pyssel sida på min hemsa och idag åkte lite grejs ut som jag börjat göra *L*
mina händer fixar inte så bra men jag gjorde dessa nyss, bara så ni ska se vad det är *hehe*
http://hem.bredband.net/miagra
egna magneter, presenter, gör och säljer ibland också *L*

Jösses, vad gulliga och sicket pill, synd att jag inte har sånt tålamod. Men jag kan bidra med vad jag tycker är avstressande och super mysigt, ren bäddad säng, ett varmt bad och sen krypa ner och lyssna på cd-böcker. Krimminalare i mitt fall. Där ligger jag, min store vovve o katterna i sängen, mysigt. Och givetvis stänger jag av volymen på telefonerna, sen har jag även en lapp på dörren, där det står, " stör ej ", då vet alla att jag vill va ifred.
Zimba medarbetare på fibro.
//Baloo forever

Vilka söta små magneter! =)
Vad påhittigt, önskar att jag hade tålamod till det. När jag var yngre älskade jag att pyssla. När jag vart äldre började jag virka och sticka men det klarar jag inte av nu 

Vilka sötisar. Man skulle verkligen haft hunörmagneter på kylen här hemma så man slapp beätta varje dag för familjen hur man mår !

#4: Där sa du nåt smart! hehe Det vore inte dumt att ha en knapp på jackan heller, med
eller
eller
osv! Då kunde folk se om det var nån idé att prata med en! hahahaha!
hehe…vad skoj att ni tyckte dom var söta…jag håller på att göra en liten figur som ska vara efter humör…som jag ska sälja i små askar…vi satt och skissade igår på olika teman…
så fort jag gjort några klara så lägger jag ut bilder på hemsan!
men det blir nog inte förrän till nästa vecka…
Vi väntar med spänning :)