Fibromyalgi iFokus

Fibromyalgi

Etikettfibromyalgi
Läst 893 ggr
Hopi
0

Antalet medlemmar ökar!

Vi får nån ny medlem nästan varje dag, på fibromyalgi.ifokus! Vi är uppe i 87 medlemmar nu!!! =) Så vi är inte ensamma!!!! Flört Det känns väl skönt! =) Visserligen är det tråkigt att fler ska vara drabbade.. Men vi kan iaf stötta varandra o ge råd! Dela med oss av egna erfarenheter, pigga upp varandra osv. Jag tycker det här är en sajt som behövs!!! Glad Tack till Rita.S som håller i detta och är vår trevliga Sajtvärd!!! Skrattande

Lotta
0

Jag kan bara säga TACK! För att ni startat upp den här sajten =) Och vilken tur att man hittade hit.

Lullan1
0

Håller med Lotta till 100%, äntligen har jag hittat "hem"! Jag känner mig inte längre ensam med min värk! *kram*

Hopi
0

Visst behövs den hör sajten!!! =) Vi får tacka Rita.S!!!! ;)

Lotta
0

Tack Rita.S du är en pärla =) Ett helt fång med blommor är du värd.

Rita-S
0

*nästan gråtfärdig* Tack alla :)

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida

Lullan1
0

BouquetBlommor till Rita och Medarbetare var det beställt!

Lotta
0

Hihi…vilka vackra, luktar nästan enda hit.

ophelia
0

Jag tillhör nykomlingarna.Hr varit inne och tittat flera gånger och gick med i går.Det känns skönt att det finns folk som vet hur man har det.Glad

Rita-S
0

ni skall va välkomna alla, det är tack vare er att sajten växer :)

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur

Hopi
0

ophelia: Jättebra att du blev medlem! =) Visst är det skönt att det finns folk som har det lika, som förstår varandra! ;)

Hopi
0

90 medlemmar nu! =)

kanin
0

Bra sida det härGlad

Rita-S
0

Tack, Kanin! :)